2017. nov 18.

A nemezelés örömei 2.

írta: P.Gabriella
A nemezelés örömei 2.

Szatmári Kingával

img_0209.JPG

Ez a kis piros sárkány már régóta bennem volt. Azt is tudtam, hogy milyen technikával akarom megvalósítani. Itt volt az ideje kinemezelni magamból. 

22491603_868971076601493_6810886408010839177_n_1.jpg

Erre kaptam egy nagyszerű lehetőséget.

sarkany_alap.JPG

Fogalmam sem volt, hogyan álljak neki, de aztán adta magát a vörös gyapjú, a szappan és lassan elkezdett kibontakozni a folyamat és a forma is. Egy egészen alap jött ki. Anna barátnőm ötleteket adott, amivel formába is tudom hozni kis lapi sárkányom. 

img_0212.JPG

Éppen volt csiszolt üvegem, amit mindjárt fel is varrtam a fejére és a farkára.

Úgy gondoltam, mivel nyakék lesz, megengedhetem a csillogást. Ezért jelzés értéküleg vörös flittert = a pikkelyek miatt) és kétféle gyöngyöt hímeztem rá. 

img_0616.JPGMég nem tudom, hogy ez lesz-e végleges forma, vagy hímzéssel is dúsítom még, de már olyan kezd lenni, mint amit megálmodtam. Annak ellenére, hogy nem vagyok egy nemezzel nagyon járatos valaki, nagyon nagy örömömet lelem mindig benne. Segít abban ez az anyag, hogy a belső megjelenjen a világban, ha nem is éppen tökéletesen. 

Köszönöm Kinga a lehetőséget. 

Szólj hozzá

Kézműves ÉN Gyapjú