2017. aug 21.

Gyógyír a szívre

írta: P.Gabriella
Gyógyír a szívre

Érdekes, ahogy befolynak az életembe a gyógynövények. Ahogy fejlődöm én, úgy kapom a lehetőséget a megismerésükre. Mikor ott állok és kérem a megoldást egy adott bajra, pár nap múlva belelapozok, felütöm pont ott a könyvet,ahol szükség van. Így jártam a szúrós gyöngyajakkal. Sokszor van, hogy hirtelen a torkomban dobog a szívem. Régebben - úgy 10 éve - rendszeresen szúrt. 

leocar_flower01gf500.jpg

A szúrós gyöngyajak  (szívgaz, szíverősítő, erősítőfű, oroszlánfark, ) bökte vissza a szúró fájdalmakat; a szó szoros értelmében. Jó párszor megbökött, míg szedtem. Virága alatt kialakuló kis szúrós koronák elég kellemetlenné teszik. Tinktúrát készítettem belőle, miután alaposan kitanulmányoztam mibenlétét. Leonorus cardiaca - az oroszlán szíve is kecsegtető előjel. Pont erre volt akkor szükségem. Napi 2x5 csepp elegendő volt, hogy pár nap alatt megszűnjenek panaszaim. Nem is jött vissza többet. Tartok magamnál egy kis fiolában mindig. Kb. 10 perc míg hat és tartós a hatása. 

A napokban is elég megerőltető történések voltak és néha a szívem, a gyomromba ugrott. Pár csepp a tinktúrából és máris éreztem ahogy a bal mellkasom, vállam elkezdett melegedni. Még rövid várakozás és teljesen eltűnt  a rossz érzés. Hat a gondolataimra is. Azt sugallja, hogy jobban uralkodjam magamon. Valószínű azért is nyugszom meg tőle, mert sugallja, hogy az éppen aktuális történéseket más szemmel nézzem és helyesen hozzam rendbe.  Köszönöm.

 

Szólj hozzá

Gyógyítás Gyógynövény