2017. jún 17.

Világom...

írta: P.Gabriella
Világom...

...azaz elengedhetetlen a fejlődés és a korlátok ledöntése.

4b9f2af420027736ade398f2b81b454b.jpg

Választottam magamnak egy utat. Ez egy lelki út, melyet a szellemem vezet.

assisi.jpg

Évekkel ezelőtt elutasítottam a testem, a fizikai létem valóságát. A szegénységet gondoltam utamnak és a szükséges dolgok meglétét. Imádkoztam sokat. Igyekeztem felismerésekkel eljutni Önmagamhoz. Eljutottam a már többszörösen megerősített növényi beavatásokhoz. Ehhez megfelelő tanító mestert is kaptam. Védőszentjét a növényeknek, a szegénység megtestesítőjét, Assisi Szent Ferencet. De szomorúság lett úrrá hétköznapjaimon. Nem elégített ki a Biblia tanulmányozása és a kereszténység keretein belül való maradás. Viszont úrrá tudtam lenni önmagamon, felismertem lehúzó rossz gondolataimat és a poklok poklára jutottam el. 

A Mennyország a pokol kapujánál van.

Assisi Szent Ferenc

Megjártam a szükséget. SZŰKség. Rájöttem, hogy nekem nem kell szűken megélnem a világot. A világ végtelen és felfedezésre vár. 

assisi_szt_ferenc.png

Itt megtudtam néhány fontos igazságot, megismertem más forrásokat és úgy döntöttem tovább lépek.

Előbb csináld azt, ami szükséges, utána azt, ami lehetséges, és máris azt fogod csinálni, ami lehetetlen.

Assisi Szent Ferenc

 Milyen bölcs szavak! Ő segített nekem tovább lépni...

Lehetőségem volt tovább lépni, mind  érzelmi, mind munka, mind hivatás terén. Ehhez elengedtem a létemet korlátozó eszméket és idolokat. Termékeny, örömteli mindennapokra tettem szert és gyerekkori álmom válik valósággá. 

Nagyon sok információhoz jutottam és szellemi lehetőségeim is kitárultak. Megerősödtem hitemben, önbecsülésemben és önszeretetemben. Az energiák, amik elérnek hozzám, viszont oly hatalmasak és erősek, hogy gyenge fizikai testem nem tűri. Ezért kezdtem komolyabban erősíteni magam. 

Hogyan?

Az öt tibeti rítust már régóta próbálgatom, de lustaságom miatt mindig abbahagytam. Csak november óta vagyok képes elég akaraterőt összeszedni mindennap, hogy gondoskodjak testemről. Nekem ezek az egyszerű jógagyakorlatok kedveznek a legjobban. Szellemem tud dolgozni rajtam és torna közben is felismeréseim szoktak lenni. Ez is csak egy eszköz, hogy erőteljesebben tudjak koncentrálni.

dc90bc5904a8b3b13b853752175a82e0.jpg

Kedvenc pózom a szívcsakra nyitogató

Emellett biciklizem szinte mindennap - dombon felfelé is. Ez biztosítja a megfelelő kardió mozgást. ...és összekötöm a mozgást a hivatással. Közben gyógynövényeket szedek. Bizony a gyógynövény gyűjtés sem az a romantikus elfoglaltság, amit néha gondolnak róla. Tűző napon általában, szúrós, tövises ágak között, süppedős, mocsaras talajon végzem. Ritka az útszéli kényelmes szedegetés, vagy a tarka mezőn való akadálytalan barangolás. Bizony bicikliről le, föl és dombra fel, le gyalogolni.

Továbblépésemkor sok tanítást kaptam a Védákból és annak oktatóitól,

a kvantum és

kozmikus tudományokból és tanítóiktól. Köszönet érte.

Hálás vagyok, hogy erőállatomat jobban megismerhetem és napi szinten tarthatom vele a kapcsolatot.

Egyesek óvnak a tanok, vallások és egyebek keverésétől. Azt kell mondjam tapasztalatból, hogy én ezek által jutok el egy olyan ősi jelkép rendszerhez, tanításhoz, amiből minden más felépül. Mert minden ebből táplálkozik. 

Eljutottam oda, hogy megengedek magamnak mindent és nyitottá váltam mindenre, amit a szeretet táplál. Ez nem jelent könnyű utat, de nehezet. A válogatás, az állandó ébrenlét kell hogy mellettem álljon.

2007-04-18.jpg

Legnagyobb hálám Jézusnak szól, aki maga is vállalta az útját, elment messzi földekre, hogy tanuljon és tanított/tanít minket a legjobbra. 

 

Szólj hozzá

ÉN