2016. már 19.

Nahko Bear ღ Aloha Ke Akua/Medicine for the people - Gyógyír az embereknek

írta: P.Gabriella
Nahko Bear ღ Aloha Ke Akua/Medicine for the people - Gyógyír az embereknek

„Minél jobban megértem az emberiséget

Annál kevésbé fogom fel, mi célunk e helyen.

Ha kitisztulna a kép,

A kétségeim is eltűnnének.

Jóslatok rabságában, nem a jelenben éltem.

Küszködök, hogy bízni tudjak

az összes felkent istenségben,

Bármi poklot is terveztek nekünk.

A lemaradokért hullatom könnyeim,

de minden változni fog egy szempillantás alatt

És ha túl akarod élni, az útmutatást BELÜL találod.”

 

Cuz there’s no time to waste.
Got to wake up the people time to stand up and say,
we know what we are for
and how we became so informed.
Bodies of info performing such miracles.
I am a miracle.
Made up of particles
and in this existence
I’ll stay persistent
and I’ll make a difference
and I will have lived it. ……..
Hmm

Aloha, Aloha , Ke Akua, Ke Akua,
Aloha, Aloha, Kuleuna, Kuleana,
Aloha, Aloha, Ke Akua, Ke Akua,
Aloha, Aloha, Kuleana, Kuleana,

Each day that I wake,
I will praise, I will praise.
Each day that I wake,
I give thanks, I give thanks.
Each day that I wake,
I will praise, I will praise.
Each day that I wake,
I give thanks, I give thanks.

And the day that I do wake up and transcend the holy makeup,
I am capable.
Hm that’s right, I am powerful.
And the day that I do wake up and transcend the holy makeup,
I am on my way to a different place a a ace!
Ho ho ooo eh eh eh eh na na na na na na na hm hm hm hm

 

Aloha, Aloha, Ke Akua, Ke Akua,
Aloha, Aloha, Kuleana, Kuleana

Szólj hozzá

Zene Tudatosság