2024. már 11.

Az Én Életörömöm - I K I G A I

írta: P.Gabriella
Az Én Életörömöm - I K I G A I

1ccbdf72-f00b-412b-b190-7d326b6f2a05.jpeg

Női Mindenség - csepp

Az én életörömöm a javas készítményeim. Gyönyörű köre ez az életemnek. Ők segítenek nekem nagyobb tudásra, majd ebből fakadó bölcsességre szert tennem. Miattuk sokat kell mozognom. Akar kilóméterekre is elmennem, ha a legjobbat szeretném kapni belőlük. Állandó szellemi készenlétben kell lennem, hogy megkaphassam az éppen időszerű segítséget. 
Én pedig segítek másoknak, mindezekkel. Az emberek szeretik es tisztelik ezt bennem. Adományt is adnak érte. 

a58921b9-682b-461e-8e4a-c36a5fd6b737.png

Az örömöm elmondhatatlan, ahogy kapcsolódom. Állandó hálaérzésem van. 
Most nézek egy mini dokumetumsorozatot, amiben éppen az ikogai is szóba kerül. Az emberek hosszú élete miatt. 
Azt hiszem mindenkinek szüksége lenne erre is a saját, boldog életehez. Az I K I G A I  maga a Szellem és a Lélek hatalma. Kívánom, hogy te is találd meg a te Életörömöd!

418d1744-743a-4e20-8b24-1aa776c85ca3.jpeg

Orbáncfű tinktúra - a búűző

Szólj hozzá

Élet Öröm Önbizalom Gyógynövény Önkifejezés Öntudat Szakralitás