2024. már 07.

Napi gondolat

írta: P.Gabriella
Napi gondolat

819f4479-f3fc-49b8-a6ca-02791a1cc26c.png

Az ÖnMAGamhoz való csatlakozás, teljes tisztulást hoz. A tükör reggel olyat mutat, amire szeretettel tudok ránézni már. Mert belemertem nézni a nem túl szép dolgaimba is. A gyengeségembe is, az erőszakosságomba is. Minden nap hoz valami újat. Engedem. És teszem a dolgom, hogy egyre jobban legyek.
Mosdás időszak VAN.
A mosakodás nemcsak esővízzel történik, hanem az Égi Harmattal is. A kozmikus vízzel, a mindent átmosó teljes EGÉSZ-szel. Miközben csupasz lábommal a földön állok szilárdan.
A MÁGUS (mag-ős) BENNEM ÉL!

Bűvölés

El vagyok bűvölve el vagyok, el bizony
A mágus elvarázsolt engem, elvarázsolt bizony
Elbűvölve mélyen a lelkemben, a lelkemben
A szívemben ég egy sistergő tűz, egy sistergő tűz

El vagyok bűvölve el vagyok, el bizony
A mágus elvarázsolt engem, elvarázsolt bizony
Elbűvölve a szívem gyökerében, a szívem gyökerében
A szemeim odatekintenek hol a mágus állt.

(Fordította Bence Bakány)

Spellbound

Spellbound I am, I am
The wizard has enchanted me, enchanted me
Spellbound deep in my soul, in my soul
In my heart burns a sizzling fire, a sizzling fire

Spellbound I am, I am
The wizard has enchanted me, enchanted me
Spellbound in my heart's root, my heart's root
My eyes gaze to where the wizard stood

Trøllabundin

Trøllabundin eri eg eri eg
Galdramaður festi meg festi meg
Trøllabundin djúpt í míni sál í míni sál
Í hjartanum logar brennandi bál brennandi bál

Trøllabundin eri eg eri eg
Galdramaður festi meg festi meg
Trøllabundin inn í hjartarót í hjartarót
Eyga mítt festist har ið galdramaður stóð

Szólj hozzá

Tudatosság Bölcsesség Tisztítás ÖnMAGam