2023. okt 27.

A MIND-ÉN megélése

írta: P.Gabriella
A MIND-ÉN megélése

7620df74-c9ec-4a1f-b8d5-99f77410c6cd.jpeg

Volt egy időszak - úgy 13 éve - az életemben, mikor úgy zúdult be az adat, a már megélt, vagy éppen megélő, párhuzamos terekből, hogy minden volt, csak jó nem. Fájdalommal töltött el. Az egész testem átalakulásban volt. Sokszor utáltam magamat, azért aki vagyok. Sokszor éltem meg olyanokat, amiket most már nem tennék. De bennem van. Csak megismertem. Ennyi mindössze. És átalakítottam magamban.
Megismertem a férfi erőszakos, leuraló önmagam,
megismertem a mérgező boszit, aki visszaélt a növények áldásával,
megismertem a szexualitással kötő nőt,
megismertem a tüzes, sárkánylovast, aki öldököl,
megismertem a toxikus énem.

De egyben megismertem a kozmikus lélek és szellem családomat is, ahonnan származom.
Megismertem a papnőt.
Megismertem a férfi részem értelmes kivetülését.
Megismertem néhány bolygó létezésének minőségét.
Megismertem a kozmikus Tudat, mély Ősvizét, Ősmamai minőségét.
Megismertem az anyát, aki teljes erejében felneveli, majd útjára engedi gyermekeit.
Megismertem a gyógyuló részeimet és teljes Ősbizalommal telve megyek tovább.

…és nem vagyok készen.

©️Pagonyi Gabriella

Szólj hozzá

Önismeret Kozmikus ember Önmunka ÖnMAGam