2023. okt 23.

Napi gondolat

írta: P.Gabriella
Napi gondolat

75121974-c003-41a3-93da-6107598cbde8.png

 …és itt is bejön némi tanulnivaló. 
Mert az élet eléd teszi, higy valóban magasan rezegsz? 
Vagy csak ezt gondolod? 
Ugyanis ha magasan rezegsz, előjönnek a finom megérzéseid, latas, érzékeles, hallás, és akármi jön eléd ez bekapcsol. 
Tegnap beleestem én is egy iylenbe, sőt, nem halkgattam ezekre a figyelmeztetésekre. Olyan valamit osztottam meg, aminek az eleje igaz, de utána bekapcsolt a felvételen egy igazán komfortos, utópiát kergető, elaltató rész. Aztán igen hamar rájöttem. Szerencsére voltak akik rámutattak. Eleve így is tettem fel, hogy molyolok rajta. Letöröltem. 
Erős volt a jelzés, megsem hallgattam rá. Mindig van mit gyakorolni. 

Szólj hozzá

Öröm Bölcsesség Önismeret Önszeretet