2023. jún 18.

Mély alvás - DNS kódolás

írta: P.Gabriella
Mély alvás - DNS kódolás

b3e3a0c5-5fa8-4546-bf98-526c42a4ddc1.png

Két napja az éjjeli, pihentető, jó alvás mellett, még délután is olyan mélyen és hosszan alszom, hogy alig tudom magam felébreszteni. 
Mikor éppen megírtam barátnőmnek, hogy hogyan vagyok, elém került a mai schumann-rezonanciás térkép. Teljesen elképedtem a mintáján! Hát még az erősségén. 
Amit most írok, csak úgy jön…. 
A fokozódó napkitörések a napszéllel rengeteg protont juttatnak a Föld terébe. A Föld mágneses tere egyre gyengül, a sorozatos napkitörések bombázása és a mágneses pólusváltás miatt. 
Ezért valahogy leszedál a Felsőbb Énem engem, alvásra kényszerít. 
A napokban láttam, hogy többen ajánlották a zsurlót (Equisetum arvense) segítségként, a fizikai test átállításához. Igazából nem értettem, de a zsurlót csakis támogatni tudom.  
Aztán rájóttem…valószínűleg. A zsurló elég sok kovasavat tartalmaz, ezért is nem szabad sokáig fogyasztani. A kovasav egy gyenge sav. Vizes oldatban protont ad le, így bázisokkal képes egyesülni. Talán itt segít minket a rengeteg proton átalakításában. Egyben valószínűleg segítséget nyújt a DNS szerkezeti átalakulásaban is. 
Ez az egész folyamat nem új. Már évek óta zajlik, csak most eléggé nagy erejű. 

ab6ca858-5cfc-4a03-b300-7cabeef0d1ee.jpeg

Most kapcsolódik vissza számos szunnyadó génszakasz a DNS-etekben, amelyeket az Anunnaki hibridizáció során a Homo Sapiens kialakításakor kapcsoltak ki. Ezért éltek meg tudatosság bővülést, korábban láthatatlan energiákra történő érzékenyebbé válást, úgynevezett telempatikussá és spiritualitássá válást. Még a spiritualitás megtapasztalása iránti vágy is bizonyos szunnyadó génszakaszok bekapcsolása miatt történik, mely génszakaszok évezredeken át ki voltak kapcsolva.


Bashar, csatornázta Darryl Anka, fordította Várady Péter

 

Szólj hozzá

DNS Föld Nap Alkímia Gyógynövény Térváltás Áthangolás