2023. máj 28.

Az ÚT értelme

írta: P.Gabriella
Az ÚT értelme

b30191f5-1ade-459e-b258-6d5e16c23579.jpeg

e5c08092-28d9-4865-8526-7be17f513f52.jpeg

 

Nagyon szeretem és elégedett vagyok az UTammal. 

Semmi nincsen, amit ennyire szeretnék. 

Semmi nincsen, ami ennyire ki tud hozni minden alacsony megélésből. 

Semmi sem fogható ahhoz az örömhöz, amit a teljesen imádott, gyakorolt hivatásom hoz az életembe. 

Sok részem keveredése ez. Olyan léleknemzettségi, szellemnemzettsségi és személyiség jegyek keveredtek bennem össze, ami egyértelműsítette, hogy minden egybeforr, ha figyelek, tudatosulok. Sikerült az apró láncszemeket egybe illesztenem, és ezáltal egy olyan gyógyulási és segítői folyamaton átmennem, ami érezhetően IO! 

Egyszer majdnem egy évre részlegesen eltávolodtam valaki miatt ettől az úttól. Olyan testi, lelki és szellemi rosszabbodásba fordultam, hogy én magam sem hittem el, elfelejtettem gondoskodni magamról. Mert az utam, a hivatásom én vagyok. Ez az, amiben élnem kell. Olyan, mintegy falat kenyér.  Más miatt lemondani erről nagyon megfontolatlan dolog, mégha annyira jónak is tűnt az. Az én saját utam az, ami szolgál engem. Minden minőségben, minden térben, minden időben.  Ezáltal tudok tanulni többet magamról. Ebben tudok kiteljesedni. Amit hozott a lelkem, amin át kapcsolódni tudok magasabb énjeimhez, másik kozmikus lénységemhez. Összehozza a teljest, egészet. Mikor gyakorlom, boldog vagyok, egészséges. Az EGY-gyel tudok kapcsolódni. Ezért azt választottam, hogy nem része lesz az életemnek, hanem ez leszek én.

Ez az életem értelme. 

Javaslom, és ammondó vagyok, hogy keresd te is azt a folyamatot, amit nagyon tudsz szeretni! Ha elhagytad valami miatt, térj vissza hozzá! Tégy bele elég időt, munkát, gyakorlást! Ne másolj senkit sem, mert ami beléd van írva, sokkal tisztább és önállóbb folyamatba visz el, mint a másé!

Kerülj egy folyamatos megengedésbe (flow)! 

Megjelent ÚJság magazin, Nyári szám 

56241649-b935-429b-9cd4-09beacaebc37.jpeg

2a06d212-c2a5-46ce-8a96-e479dec743ed.jpeg

e0097ce4-05f4-4572-a509-bbe5d5ce3105.jpeg

Szólj hozzá

Magazin Nyár