2024. júl 11.

Hogyan hat a nyár rám

írta: P.Gabriella
Hogyan hat a nyár rám

img_0780.jpeg

 

img_0803.jpeg
Valahol olvastam a napokban egy hozzászólásnál, hogy depresszíven hat a fény és a nyár. 
…és egyet tudok érteni az íróval. Én is várom a hűvöset, hideget és a rövid nappalokat. Akkor vagyok elememben. 
Egyszerűen az idegeimet túl tolja ez a hosszú, tüzes nappal. Nemcsak a meleg miatt. Aludnék, de nem tudok a késői fény miatt. Engem zavar. Kimerít. 

img_0816.jpeg

img_0819.jpeg

img_0818_1.jpeg

Jól döntöttünk, mikor Húgom szülinapját tó mellett ünnepelt ük. Jeges, szamócás vízzel, fagyival, úszással, napozással. Mert a napra azért szükség van, csak feleslegesen szenvedni nem kell. 
Azért meg kell valljam, igen örültem mikor hazaértem a hűvös szobámba. Sokszor volt már ilyen meleg, csak nehezebben bírom most. 

img_0823.jpeg

img_0824.jpeg

 

 

Szólj hozzá

Nyár Víz