2023. már 31.

Napi gondolat

írta: P.Gabriella
Napi gondolat

f1491cfb-db49-4f8d-b535-b627ccfb285b.png

Minden amit támogatsz él. 
Ha kivonod erődet valamiből az elhal.

Miben van az erőd?

ÖnMAGodban 
Önszeretetedben
Önhitedben
Öngondoskodásodban
Önvédelmedben
Önbizalomadben
Önbecsülésedben
Öngyógyításodban
Önismeretedben
Önkifejezésedben
Öntudatodban
Önuralmadban

Amíg adót fizetsz, fenntartod ezt a rendszert.  
Amíg orvoshoz jársz, fenntartod a betegségügyet.  
Amíg kölcsönből veszel dolgokat, fenntartod az uzsora gépezetet.   
Amíg átadod az államnak a gyermekedet, fenntartod a butításügyet. 

Mindent te tartasz fent. Még azt is, amiről azt gondolod, hogy nem. 
Változz, ha változást akarsz!

Elkövettem egy hatalmas hibát tegnap, mikor egy olyan dologba szóltam bele, ami kiverte a biztosítékot nálam. Úgy néz ki akad még! :) Megbántam. Lettem Vérmisztérium Gabriella, meg hogy tudom-e 400 éve hogyan jártam volna (tehát gondolatban megégettek),  meg a hvg-n kívül tudok-e örülni valaminek…stb. 
A törlés nem engedélyezett a fb hozzászólásoknál, így mindössze módosítottam egy 0-ra a véleményem. 
Nem volt semmiféle értelmes hozzászólás, csak elkezdték azonnal a személyes piszkálódást, bántást. Ők értelmiséginek mondják magukat…hmmmm…
Lehet éppen egy éve volt ilyen. Holtig tanul az ember. Ha nem másképpen, a saját bőrén. Úgy látszik kellett ez még nekem. 
Ja és mielőtt bárki félremagyarázná - nem azokra az emberekre vagyok dühös. Egyáltalán nem érdekel, hogy mit csinálnak a saját életükben. A düh abból jön, hogy én is odaadtam gyermekeimet ennek a butításügynek (szerencsére önmaguktól kiléptek ketten is ebből), hogy úgy gondolják, ismeretlenül, bánthatnak engem :) mindössze abból, ahogy két sort elolvastak, vagy ránéztek a profilomra, ahol éppen Mihályfi Mártiék csodálatos, nagy erejű szerét említem). Nem ismernek és meg sem próbálnak olyan hozzászólást amiben az értelem megvalósulna. 
Meghaljok azok a tanárok előtt, akik mertek kilépni ebből az oktatásnak nevezett ügyből és saját módszert építeni és erre okítani a gyermekeket. A szeretetre, az élelem megszerzésére, a használható alaptudásra, az egymás becsülésére, és képesek a folyóra ráfeküdni, mert ugye minden változik. Köszönöm nekik.

Ui.: amúgy erősnek talátam a kózepső ujj felmutatását és dühömet kifejezni.
De nem az. 
A napokban erősnek találtam Kat Shaw Artist ugyanilyen “mozgalmát”. 
De nem az. 
Erősnek találtam Eszter NOVA ezirányú véleményét is. 
De nem az. 

61bcabdb-e2da-4382-9f50-33b17c2ad2a0.jpeg

Kat Shaw

cb0dc206-3b8f-47dc-8639-c9b8c2b6494a.jpeg

 

f59e6d99-0b35-454a-8388-fe87cc7859a1.jpeg

 

4f964d13-de62-401c-9b14-b19887c1013d.jpeg

 

Szólj hozzá

önellátás J Harag Önbizalom Bölcsesség Önismeret Önvédelem Düh Önbecsülés Önuralom Önkifejezés Öntudat Paradigma váltás Új minta Önhit ÖnMAGam