2023. feb 14.

Nem kell, hogy más szeressen ahhoz, hogy szeresd magadat

írta: P.Gabriella
Nem kell, hogy más szeressen ahhoz, hogy szeresd magadat

2777cad2-d547-45ad-8467-a3add16699d0.jpeg


Szerintem az egyik legnagyobb tévhit, hogy a szeretetet, szerelmetességet csak mástól kaphatod meg.
Pedig a legnagyobb igazság, hogy Önmagadat kell először szeretni, feltérképezni, mielőtt bárkihez csatlakozol.
Honnan veszed észre, hogy van Önszeretet benned?
Van Énidőd.
Egyedül is jól érzed magad.
A kitűzött ünnepek, mint a mai is nem késztetnek hirtelen, kétségbeesett elhatározásra és megfelelésre.
Érdekel a tested, tiszteled azt és eteteted. Mindennel! Nemcsak jó étkekkel, hanem simogatással, természetes illatokkal, mozgással, hangokkal, pihenéssel, merengéssel.
Időt szánsz arra, hogy magadban legyél és szeresd magad.
Gyermekkorom óta képes voltam szerelmes lenni. De valahogy mindig kívül kerestem, mindig kellett lennie alanynak hozzá. Mert ezt tanultam. Hogy mindig kell valaki, akibe szerelmes lehetek. De azt sehol sem tanították meg, hogy magamat szeressem először. Ezért jó nagy töréseket is átéltem, mert mindig másokra vetítettem ki a bennem megjelent szerelmet. Ez egy adottság részemről. Bennem jelenik meg, sokszor függetlenül a kinti embertől. Igényem van rá.
Később rájöttem, hogy egyedül lenni is jó. Aztán megint vágyásom lett kapcsolatra és mindig csalatkoztam. Mert előtérbe helyeztem ilyenkor a másikat. Elfeledkeztem magamról.
Aztán találkoztam a SZER-rel. És tudtam ezt már soha nem veszíthetem el. Ez bennem él születésem óta és elkísér a halálomig. Ha ezzel megajándékozhatok másokat, akkor örülök, ha nem úgyis jó.
Le kell csupaszodnunk ahhoz, hogy megéljük ezt.

db1eed2f-fc84-4626-b6b1-43fcef5a984f.jpeg

Néha tegyél be magadnak egy zenét! Én legjobban élvezem útközben. Van, hogy kikapcsolom, mert éppen a természet hangjai szebbek, de egyiket sem zárom ki.

11a4a755-5206-46d6-bbfb-a53befe4b075.jpeg

Öltözz színesen, télen is! Olyanban legyél, amiben jól érzed magad!

dff11836-d915-406f-a7ff-967fac3a7807.jpeg

Táncolj, amikor csak kedved kerekedik!

 

Instant irományom:

Nem voltam jó sehogyse. 
Göndören, hosszan, befestve, 
Hajam hullámzó barnája 
Sehogyse, sehogyse.

Nem voltam jó sehogyse, 
Vékonyan, telten, 
izmosan, lesülve, 
sehogyse, sehogyse.

Nem voltam jó sehogyse, 
Gyermekeket nevelve, 
Otthon várva kedvesen, 
Sehogyse, sehogyse.

Most már jó akárhogy, 
Magam vagyok barátom, 
Én vagyok a szerelem, 
Magamat ölelem.

Az Élet nagy tanítómester, 
Ne felelj meg senkinek! 
Önmagad mércéje légy 
Ritmusod egy dalra kél.

Ez a dal a Te dalod. 
Jól csak Te hallhatod.


2018. május 7.

 

49f31fc5-957d-4075-92ab-14e91feae9a2.jpeg

 

d7f75ac2-d6d4-4c2c-9eda-579f9535c01a.jpeg

Ültess virágot magadnak, vegyél virágot magadnak, lepd meg magad! Ne várj másra, higy virágot kapj! Ezt ajándékba kaptam, de beragyogja a teret. 

Szólj hozzá

Szerelem Szeretet Önszeretet Szakralitás szeretetember Instant iromány