2022. dec 09.

Moldvai táncház

írta: P.Gabriella
Moldvai táncház

a102e332-813a-4bae-bda7-f9c88c42df43.jpeg


Tegnap elmentem egybe. Előtte beleengedtem magam a Teliholdba…még mélyebbre. Lehet, nem kellett volna...
Nagyon jó zene volt, nagyon kedves emberek, mégsem élveztem igazán. Azt hiszen a téli befelé evezésnél nem kellene próbálkoznom a kifelé evezéssel. �
Amíg az elején volt néhány összkör, addig úgy ahogy vitt a lendület, de amint elkezdődtek a páros táncok, már nem volt mit keresnem ott.
Szeretem a régi magyar táncokat…néha megpróbálkozom újra elmenni egy-egy táncházba. Tini korom szép emlékeit előhozza a tanárképzőn tartott táncházakról. De már nem igazán vannak férfiak egy ilyen helyen, illetve aki van, az már párban jön.
Lehet, hogy ebből az archaikus érzésből is ki kellene már lépnem.
Megértem a transztáncokat is, mégsem tud olyan mélyre vinni, mint a néptánc.

Szólj hozzá

Hold Tánc Nő-férfi