2022. dec 06.

Ott vagyunk már?

írta: P.Gabriella
Ott vagyunk már?

…és ha nem, akkor mikor? 
Kérdem én a mindig kifele tekintő, űrhajót, földönkívülit, megmentő istent, jobb fizetést, jobb munkakörülményeket…stb. váróktól.
Akik a falls szeretet és fény birodalmat éltetik a “Fényhozó”-val egyetértésben, vagy a régit, a befuccsoltat akarják újraéleszteni, megjavítani az “Ármány” szolgálatában…ott vagyunk már? (A kifejezéseket muszáj használnom, hogy értehető legyen.)
Vagy lehet nem is ez lenne az Út? 
Én a befelét választottam réggebben. Megéri.

Nagy lehetőséget kaptam azzal, hogy EMBER vagyok. Nem szeretném elszúrni azzal, hogy másra figyelek, mint magamra. Természetesen ez nem az önhittséget, önimádatot jelenti. Hanem EGÉSZséges önismeretet, ami nem is biztos, hogy munka. Inkább vicc, humor és elégedettség.

Szólj hozzá

Önbizalom Önismeret Önbecsülés Önszeretet Önhit Önmunka