2022. nov 30.

13. Holdtölte előtt

írta: P.Gabriella
13. Holdtölte előtt

7396681a-65f2-4042-8080-a195cb217843.jpeg
Alma smoothie - 3 kisebb alma, gerezdekre vágva, egy teáskanal kendermag őrlemény, sok őrölt fahéj, őrölt gyömbér, őrölt szegfűszeg, méz és házi diótej. Turmixgép és kész. Isteni, savanykás, délelőtti ital. 

Szeretnék nagyon jó lenni. De nem mindig sikerül. Még olyan erők vannak bennem, amik közel sem békések. Sőt! A férfi erőszakra, csak erővel tudok válaszolni. Mert elegem volt. Még nem mentem végig ezen az úton. De azt tudom, hogy férfi nem vezethet engem. Se akkor, ha ő az apám, se akkor, ha ő a párom, se akkor, ha ő egy szellemi vezető. Még nem vagyok kész. De Világosodik már. 
Azt hittem sokáig akkor leszek jó, ha a vállam mögé dobom a bántásokat és mellékszereplőként bánok velük az életemben. De nem! Ezzel csak halmozom a lelki sérüléseket magamban. Ettől harcossá váltam. Kemény harcossá. Győzöm lágyítani magam. Már gyanakvó vagyok, ha férfivel kerülök szembe. De megvan bennem az a nő is, akit hozok fel. A régi nemi szerepkörök szűk keretek nekem. Kirúgom a falát. Imádok fát vágni, hasogatni. A trágya hordás sem riaszt vissza, sőt élvezettel teszem. Fáknak gödröt ások és telepítem őket. Ha van egy jó kaszám, szívesen kaszálok (most éppen még nincsen). Szívesen főzök, sütök, de ha nem akarom csinálni, akkor nem teszem. Szívesen öltözök jól, egyedien, de bizony van, hogy egy meleg, hosszú pulcsira és egy hosszú szoknyára vágyom otthon. Mert ebben vagyok kényelmes. Van, hogy tele van a konyhapult befejezetlen üvegekkel, üvegcsékkel, tégelyekkel. Mert elfáradtam és nincs kedvem se mosogatni, se rendet rakni. És azt nagyon helyénvalónak tartom, hogy ilyenkor ledőlök, vagy valami teljesen mást csinálok. Nem kell kitöltenem az összes időmet valami cselekvéssel. Mert az értelemnek és szellemnek is kell hagyni időt. Sokat! 
Persze a jóságot nem a külvilágban kell keresni, hanem bévül. A “nem ártok”/ahimsá éppen elég jó kapaszkodó a belső munkához. 
Én nem fogom azt mondani, hogy bennem és körülöttem minden rendben van. Lesznek ilyen írások is, mint ez itt. Mert senki sincsen rendben - még. Csak ha néhányunk RENDben lenne tartósan!, akkor bizony nem ilyen lenne a világ! Mert akkor a szellemi és önmunkájukkal, állapotukkal annyira emelnék a szellemnemzettségüket, hogy itt már csak békés, szeretettelteli lények lennének. Azt javaslom, hogy hagyd abba a kintre figyelést! Olyan blődli, blamázs dolgokat írnak  egyesek és úgy tesznek mintha már…de mégsem. Velem is előfordul, hogy a kintre figyelek, de valahogy mindig visszahúzást kapok. Magomba. Ne felejtsd el te sem, hogy hatással vagy. Így is, úgy is. Ha akarod, ha nem. 
Azt hiszem ebben az időszakban, ebben a Természettel összekötött együtt ZENgésben éppen idószerű megtenni ezeket a lépéseket.

ÚSSZ LE A MÉLYBE!

 
A Mágus bennem él!

 

20272a18-273a-47c0-809e-cb96c5aea2df.jpeg

Házi csiscseriborsós, kovászos kenyérke, házi mogyorókrémmel és zöldparadicsom lekvárral.

3de720b7-37da-4e03-9bd6-dca3888584bf.jpeg

Vaníliás zöldparadicsom lekvár. Isteni.

344e4aaf-3c85-4b42-b57d-5294f156ef25.jpeg

Főzeléknek és levesnek való a kertből. Karalábéleves, petrezselyemmel és édesköménnyel, kelkáposzta főzelék, friss majorannával, kölessel.

Szólj hozzá

Kert Önismeret Önvédelem Önszeretet Önmunka