2022. nov 22.

Napi gondolat

írta: P.Gabriella
Napi gondolat

ad3dbf1c-aa34-4905-88f6-1447093db695.png

Szeretem a kalapokat, ha férfi akkor is

Szeretem a gyűrűket, amit a mutató ujjamon hordok

Szeretem a míves kiskanalakat

Szeretem a sárkányokat minden szinten

Szeretem a verseket

Szeretem az operát, a countryt és a viking mélybevivő dallamokat

Szeretem a más beállítottságú embereket is, akár nemi, akár faji, akár vallási, akár szellemi hovatartozásról van szó. De az embert szeretem benne, amilyen, nem a beállítottságát. 

Szeretem Ősmamát és küldötteit

Szeretem azokat a lehetőségeket, amiket a szellemvilág nyújt nekem

Szeretem az önálló és tiszta embereket

Szeretem megmutatni magam

Szeretem az Újat, mellyel megyünk ki ebből a térből

Szeretem, hogy vagyok

Szeretem útközben érinteni, simogatni a növényeket, bárnerre járok

 

Imádom a növényeket, megtapintani őket, erejükkel harmóniát hozni az emberek életébe

 

Szeretek táncolni - főleg férfival

Szeretek meztelenül fürdeni a kertben és feküdni utána a fűben, télen is

Szeretek kirándulni

Szeretek kotyvasztani, főleg szellemi segítséggel, mások javára

Szeretek kertet művelni

Szeretek gyógynövényeket gyűjteni

Szeretek írni

Szeretek SZER-étkezni magas fokon, de néha vadóc is vagyok

Szeretek egyedül lenni…de néha jó a másik melegsége, jó a barátok köre

 

Úton vagyok…mint mindenki

Állandóan változom

Meg nem szűnök tisztítani magamat és életem felajánlottam IstenAnyának.  

Szolgálom a Nőket

Képes vagyok elfogadni mindenkit, de ez nem jelenti azt, hogy az értékrendedet támogatom, vagy aszerint akarok élni. 

Álmodom egy megvalósult Utópiáról és teszem efelé a dolgom a szellemvilágban. Mert minden először ott jelenik meg, aztán itt. 

 

Szólj hozzá

Változás Tudatosság Szeretet ÉN Paradigma váltás Új minta