2022. júl 24.

A kozmikus életenergia, mint hajtóerő?

írta: P.Gabriella
A kozmikus életenergia, mint hajtóerő?

1c54e5c6-84aa-4d78-a7ad-edd4698efc7d.jpeg


Lehet, hogy nem mondok most újat, de muszáj közzé tennem.
Van ismerősöd, aki az utcán menve le-föl kapcsolgatja az utcai kandellábereket! Volt már olyan tapasztalatod, hogy az elektromos gépek elromlottak, ha mellette voltál? Hogy a villanykörte kisült, mikor újonnan betekerted?
Nekem mindegyik megvan. Ismerős, saját tapasztalat.
Egyszer mikor lemerülőben volt a kis hagyományos nokia telefonom és hívást vártam, de tölteni sehol sem tudtam, egy kicsit tartottam a kezemben és feltöltődött valamennyire. Ezt barátnőm mutatta egyszer régen még.
Mi ez?
Hogyan működik?
Ha kitudod sütni a gépeket, akkor irányítani is tudod az energiát?
Ez a nullponti energia?
Vagy tachyon, ahogy a pleiádiak is mondják!

c668ccf8-452f-4e63-8055-40d36fb34903.jpeg


Az elmúlt 10 évben vannak ilyen tapasztalásaim. Előtte nem volt. Ez időben kezdtem el foglalkozni az energia csokraimmal, a spontán megindult kundalíni erővel, a szexuális erő mozgatásával, az erő testeim felfedezésével. Álmomban hűvös, kék lények tanítottak, de fogalmam sem volt kik ők.

Szóval. Még januárban megkaptam, hogy tisztítsam és nyissam a föld és földicsillag csokraimat. Ezzel egyidőben megindult egy erős méhnyitás is. Nemrég tudtam meg, hogy a földicsillag csokor össze van kötve a csillagkapu csokorral.
Február 24-én kaptam a jelzést, hogy menjek ki és kapcsolódjak a földdel, a föld és földicsillag csokraimmal. A méhem önműködően kinyílt és teljesen eggyé olvadtam vele. Folyamatos erő áramlást éreztem. Valószínűleg ekkor automatikusan bekapcsolt a csillagkapu csokrom is. Teljes erőben álltam ott.
Nemrég szóba került a tachyon kamra egy előadáson. Az volt az érzésem, hogy a tachyon erő nemcsak eszközökkel fogható, hanem az emberi testtel is. Talán erről kaptam okosítást álmomban anno?
Mostanában egyre nő a kezemből jövő erő. Az elektromos gépek kipurcannak. Ha elviszem őket “pihenni” valahová, újra üzemelnek.
Szívesen hallgatlak erről, ha van bölcs megosztani valód. Ha van tapasztalásod.

Szólj hozzá

Változás Új minta Tachyon Ingyen energia 0 ponti enrgia