2022. már 18.

Telihold március ‘22

írta: P.Gabriella
Telihold március ‘22

09f48c4c-0cf5-4694-8d2c-870cc8dc0847.jpeg

Ha végig gondolom, mennyi mindent kellett már magam mögött hagynom…
Igen.
Mert szükséges volt.
Embereket, akiket nagyon szerettem.
Kerteket, amikbe munkát, pénzt, gondoskodást, szeretetet, tudást fektettem.
Gondolatokat, eszméket, amik hátráltattak már a tovább lépésben.
Titulusokat, címeket, amik beleragasztanak egy csalóka önámításba, látszatba, ábrándba.
Néha olyan helyzetbe sodródtam, ami kilátástalannak tűnt.
Volt, hogy legkedvesebb javaimtól lettem elválasztva. Na ez fájt a legjobban.
Erőállatokat kellett más szemszögból vizsgálnom, megváltoztatni a róluk alkotott nézeteimet.
Furcsa testen kívüli megtapasztalások őrületeibe gondolt fontosságot húztam le a csatornán.
Hagytam, hagyom.
Mert csak az megy, ami már nem szolgál.
Olyantól megszabadulni sem lehet, amivel még dolgom van.

Itt van egy szép márciusi Telihold. Kitágult, vízzel teli testünk. A teljében vagyunk mi is erőnknek. Tedd, amit tenned kell. Ne ragadj bent a múlt, lehúzó iszapjában.

JÖJJÖN EL A VARÁZSLAT!

Szólj hozzá

Hold Élet ÉN Holdtölte