2021. ápr 11.

Nyári napforduló előtti időszak 3

írta: P.Gabriella
Nyári napforduló előtti időszak 3

52fac449-0439-4718-be08-dc7f0c7208b9.jpeg

Tele van nyomva a net a most éppen divatos Garjajev-féle okosságokkal. Ami valóban az. Sőt!
De vajon érti-e valaki, hogy miről is van szó?
Megvalósítja-e valaki a genetikájával kapcsolatos átírásokat?
Jut-e elég időd arra, hogy valóságba álmodd, KÉPezd le ezeket a dolgokat?

Nagyon egyszerűek ezek. Valóban egyszerűek.
De kitartás és idő kell hozzá. Ha egy percre sem ülsz le naponta, hogy figyelj önnön magadra, akkor miről is beszélünk, vagy minek hallgatjuk meg a hosszabbnál hosszabb felvételeket?

Figyelted már hány trágár, csúnya szót ejtesz ki a szádon?
Figyelted már hogy hány embert szidsz napi szinten?
Figyelted már milyen zenét hallgatsz nap, mint nap?
Figyelted már, ha bekapcsolod a rádiót, tv-t, milyen hatással van rád?

05d0f8d8-1e24-4187-9dd6-1ef699bd5c20.jpeg

Emlékszem leánykoromban hallgattam mindenféle zenét.
Punkot, rockot, nyálas poppot...
De mindig ott volt nagyanyámtól, anyámtól örökölt opera rajongásom és a komolyzene ihletettségem. Nem ismerem ezeket a zenéket címről, zeneszerzőről, még sokszor előadóról sem. De érzésre meg tudom mondani, hogy jó-e, vagy isteni/belső MAG ihletettségből született-e?
Később megszerettem a jazz-t. Nagyon kreatívvá tett és sokszor hallgatom gyógynövénykedés közben is. Rengeteg alfaja van, nagyon bő választékkal.
Szeretem a magyar népdalokat is, de sajnos nagyon kevés van, amit szívesen hallgatok. A szövegezése, energetikája nem igazán van rendben a legtöbbnek. Válogatok.

Elgondolkodtam sokszor, hogy belém van kódolva, valami szegénységi mizéria is. Dolgoztam vele. Csökkent az ereje, de valami egészséges szinten szükségesnek tartom az életemben. Most már tudom, hogy megédemlek dolgokat, érzéseket, embereknek a felém irányuló kedvességét. Nem keresem már az okát. Csak elfogadom. És ez jó nekem. Jobban működöm ettől.

A Természet!
Na igen.
Ő az aki végképpen emel, rendez, áthangol.
Mezítláb ha lehet, fának dőlve, rügyet tapintva, virágokat csodálva.

dd0e49de-d9c5-4c18-b638-b0dcf73110e6.jpeg

Az ölelés, a megértésre törekvő párkapcsolat, a szép, emelő szavak kimondása, a köszönet, a kérés, az adás, a hála, az önbizalom és végül de nem utoljára az ŐSBIZALOM. Ezek is sarkalatos, jó gondolatiságot, genetikát építő folyamatok.

Sokszor van, hogy hallgatok másokat, ahogy szidnak egy másik embert...valamiért. Arra gondolok, hogy vajon engem is szidnak a hátam mögött? Én is beleesek ebbe néha, főleg ha kilátástalannak tűnő helyzetbe keveredek valaki miatt. De aztán már hamar kapcsolok, hogy na ne! Ez nem ÉN vagyok. Mert minden kilátástalanságnak van vége. A végkimenet attol függ, hogy hogyan döntök. Mennyire szeretem magam, hogy bántsam akár a másikat, vagy magamat?

Ezek mind, mind befolyásolják a jó érzésünket, azokat a gondolatokat, amiket táplálok magam felé. Helyre állnak betegségek (amikre ráfogják, hogy öröklött), hangulatok, emberi kapcsolatok. Amik megint csak mind befolyásolják a genetikámat.
Hagyni kell menni a régit. Mindenben.

Szóval jobbulásod, EGÉSZséged a saját kezedben van.
KÉPes vagy rá!
Ha tüdőbeteg vagy, elég nézegetned egy olyan fotód, amikor még nem voltál az. Vagy egy egészséges tüdő képét tekintsd meg a neten és gondold azt, hogy a tiéd is ilyen. Szuggerálás, tudod! �

Figyeld magad hányszor cselekszel, gondolkodsz helyesen!

SZÉP JÖVŐT!

Szólj hozzá

Változás Tudatosság Gyógyítás