2021. feb 22.

Istenanya megismerése

írta: P.Gabriella
Istenanya megismerése

2018/5/18 reggel

18d9be2a-00b0-414b-944c-e0a4f90e8f87.jpeg

Austeya, a litván méhistennő

Tíztől lefelé számolva lementem a képzeletbeli lépcsőn zéróig. 

Hirtelen elkezdtem zuhanni a sötétben. Nem volt félelmetes, inkább magától értetődő. Olyan volt mintha egy fekete lyuk lett volna, ami felé zuhanok.

De mielőtt beleestem volna, láttam egy szemet, sötét írisszel. (A sötét, a zuhanás, a belesés nem földi érzes volt, de ezekkel a szavakkal tudom legjobban leírni.)

Egy sötét csatornában zuhantam tovább. Lassan kivilágosodott és hirtelen egy egyiptomi szárnyas nap tűnt fel, majd tolték jelekbe ment át. 

Aztán ott voltam. 

OTT!

d132a793-bc47-4b62-a282-2bb02ffb4d0c.jpeg

7. Századi arany tábla az Égei kultúrából


Egy ragyogó Lény előtt álltam, aki se férfi, se nő nem volt. Ragyogó valami vette körül, ami állandóan mozgott. Olyan volt, mint a méhecske szárnya. Ilyen volt a felső teste. Alul sötétben volt. De látszottak a körvonalak...mintha potroha lett volna, de nem az volt. Csak éppen nem lábat láttam.

Azt mondta ez minden.

A kezdet és a vég.

EGY.

Semmi sem választ el semmit.

Ugyanaz a múlt, a jelen és a jövő.

A férfi, a nő.

Isten.

Azt mondta Isten is ugyanaz.

Ennyi volt.

83143adc-275f-40d7-bc4d-31287cfdcedc.png

                                                                      Nina Paley - Méh Istennő

Jézus mondta nekik: Ha a kettőt eggyé teszitek, és ha a belsőt (olyanná) teszitek, mint a külső, és a külsőt, mint a belső, és a fölsőt, mint az alsó, és hogy a férfit és a nőit ez egyes-egyetlenné fogjátok tenni, hogy a férfi ne legyen férfi, sem a nő nő; ha szemeket szem helyébe teszitek, és ha kezet kéz h
elyébe, és lábat láb helyébe, és képet kép helyébe, akkor fogtok bemenni [a királyságba].

                                                                                                                                   Apokrifek: Tamás Evangéliuma 22.

Szólj hozzá

Istenanya Álom ÉN Ősmama Révülés