2021. jan 24.

Újraéled a táltos paripám

írta: P.Gabriella
Újraéled a táltos paripám

f0e9e80b-2f8a-4739-a127-c7b0ab9f95a8.jpeg

Nagyon, hangsúlyozom, NAGYON ritkán szoktam emlékezni az álmaimra. De akkor fontos, hogy megfejtsem, mert nagyon komlex, nagyon összefüggő és nagyon mesélő. Sokáig szenvedtem attól, hogy nincsenek és mások sorra mesélik a sajátjaikat. Aztán egy ideje elnegedtem, de azért volt bennem egy kis kétség. 
Nahát ezért jó ilyenkor egy erős, tapasztaló álom. 
Az álomfejtés is fontos folyamat. Mert addig nem hagy nyugodni, míg meg nem fejtem. Ha benne vagyok az álomban, akkor mit jelent, ha külsőleg szemlélem, akkor mit jelent? Kik a szereplők? Mik csak szimbólumok benne és hogyan kell értelmeznem? Mindenki a saját álmának a legjobb fejtője, de azért ha van egy hozzád közelálló ember, aki mélyen ismer és rád tud hangolódni, azért az nagy segítség! Most is így volt. Ahogy elkezdtem mesélni a háborús álmom és kimondtam a szavakat, jött a megfejtés azonnal. Mert ki kell mondani. Aztán jöttek az álombeli érzések. Hogy a folyamat izgalmat, fájdalmat, vagy nyugalmat váltott-e ki belőlem! Mit mutatott a ló benne! Miért ezek a szavak hangzottak el benne? 
Segítőm jobb oldalam volt most. Innen is köszönöm. 
Szóval újra éledt Táltos paripám és kiment az az energia, ami visszahúzott, békjóban tartott, valaki szavai által. És nyugodtan áthullámzott az újba...sok emberrel egyetemben.

Érdemes értelmezni és megfejteni az álmokat. 

JÓ ÁLOMFEJTÉST! 

Szólj hozzá

Változás Álom ÉN Erőállat Paradigma váltás Új minta