2020. máj 13.

Erőállat - eggyé válás

írta: P.Gabriella
Erőállat - eggyé válás

3ec95eb8-c208-412c-9dba-489f25e3f03f.jpeg


Boris Indrikov alkotása


Egy beszélgetés kapcsán felmerültek bennem gondolatok. Ezek az erő, vagy segítő állattal kapcsolatosak. 

Szerintem és tapasztalatomból mondva sokféle megélése van ennek a folyamatnak is. Soha, soha életemben nem gondoltam volna, hogy ilyen létezik, és egy állati erő mutat majd utat mutat.

Ugye az erőállatot önműködően a sámáni úthoz kötik. Pedig nem. Vagyis nem kell ahhoz semmiféle jurtás, vagy dobos, vagy barmilyen sámáni beavatásra elmenned, hogy kapj egyet. 

Soha, hangsúlyozom SOHA eszembe sem jutott volna, hogy valaha ilyennel fogok foglalkozni. Egyszer csak ott volt. Éppen egy kereszténynek mondott körben (Jézust tartották vezetőjüknek) csücsültem, tanultam és valaki jelezte, hogy látott egy állatot. Egy olyat, amitől mindenki azonnal elkezdett rettegni. Kiderült, hogy az állat velem van. Mit tettek? Megpróbáltak meggyilkolászni Legalábbis azt hitték, hogy megtudják. Negatív tapasztalatokkal felputtonyozva mentem tovább és nem akartam, hogy ez a valami újra jöjjön. Én is elkezdtem félni tőle. 

Aztán magányba vonultam és utána néztem ennek az Entitásnak. Mindenfélét olvastam róla. De aztán kiderült, hogy nem csak egy van. Jöttek rövidebb időre többen is. Fejlődni, mint megkaptam. Egészen apró, baba lényként  is. Nagyon sok mindenre megtanítottak. Együtt fejlődtünk. Beleláthattam egy olyan világba, ami akkor számomra egészen meseinek tűnt. De tudtam, hogy okkal kapom ezt. 

Kiválasztott az Állat, amit tiszteletből írok így, mert nemzettsége bölcsebb, mint az emberek általában.

Nem én választottam, hanem Ő. Kérdés nem volt, hogy akarom-e? Gondoltam, hogy elzavarom,  hogy megtagadom az együttműködést, de akkor végtelenül rosszul kezdtem magam érezni. Mikor tudod, hogy egy energia, rád vár, de te minden hülye kifogást kitalálsz, hogy ne kelljen vele foglalkozni. Végül is elvállaltam. Mit? Hogy ezt az energiát, mit hordoz az erőállatom elfogadom és fejlődöm benne. 

Elképzelhetetlenül hatalmas erő lépett fel.  Áthuzalozta a testemet. Eggyé váltam vele. Talán egy hónapig tartott a folyamat. Néha iszonyú testi fájdalmakat éltem át. Közben szembe kellett néznem gyengeségeimmel és azzal, hogy erőmet nem mindig jóra használom. Változtam lelkileg is. Összetett változáson mentem át. Megtudtam azt is, hogy ennek a Nemzettségnek a tagja vagyok és megtisztelő titulusom van benne. Álomban, révülésben, sőt teljesen éber állapotban , a kerti munka közben is tanítottak. 

Erőállatom nem volt már különálló tőlem. Egy voltam vele. Vagyok azóta is. 

Létem része lett és tanít folyamatosan arra, hogy ki vagyok és hogyan kell megoldanom feladataim. Belső MAGomhoz segített csatlakozni. Varázslatos világ tárult fel bennem. Ajándékokat is kaptam, amik nagy segítségemre vannak a gyógynövényekkel való munkában is. 

Saját Isteni Belsőmhöz tudok ezzel az erővel csatlakozni. Soha nem hagy el, mert én vagyok. Letenni sem tudom. Igaz, nem is akarom. 

A legjobb benne, hogy általa fejlődöm és a felfelé ívelő spirálon mindig lépek egyet. Egészen magas világokba visz el. Már érintettem a Jézusi energiát is ezáltal.

Talán, ha te is találkoztál már álomban, vagy meditációban, vagy asztrál utazásban ilyennel, tudod, hogy ez nem mese. 

Kérdés, hogy mennyire mész bele a felmerült szellemi térbe, amit képvisel az Erőállat.

Természetesen nem csak egy lehet. Vannak rövid segítők, vannak hírhozók, akik csak addig vannak jelen, míg átadják az üzenetet, vagy segítenek továbblépni. 

Kívánok mindenkinek, aki érti elmélyülést és félelem mentes eggyé olvadást!

Szólj hozzá

Sárkány Erőállat