2019. jún 11.

Kék lótusz magültetés

írta: P.Gabriella
Kék lótusz magültetés

ssegypt1.jpg

Egy ideje foglalkoztat a kék lótusz. Megérintett, ezért elkezdtem olvasni róla. Azt találtam,hogy:

Energiát, boldogságot és termékenységet hoz. Spirituálisan nagyon jelentős szerepe van, mivel kinyitja a szívcsakrát. Nyugtató, meditatív illata mindenféle testi-lelki állapotra pozitivan hat.

Thomas Café

blue-lotus-herb-header.jpg

A képzeletet és a tudati síkot kitágító hatása miatt spirituálisan nagyon jelentős. Enyhe nyugtató és a relaxációt segíti. Friss és balzsamosan simogató illata ugyanakkor euforizál és afrodiziákumként is ismeretes.

 Goloka

Egyiptomban Szent növényként tisztelték és a szertartásokban fontos szerepet kapott. Az egypitomiak úgy hitték, hogy helyreállítja és gyógyítja az agyi funkciókat és változást is idéz elő ott. Közel visz az Istenekhez, gondolták. A modern tudomány kimutatta, hogy apomorfint tartalmaz. Használják a Parkinson kór és az impotencia gyógyítására. Segíti az ellazulást, alvást. Belső használatával eufórikus állapot érhető el.

ssegyptfeat.jpg

Valami varázs megérintett ebből a növényből. Ahogy fogtam a kis csomagot - melyben a magok voltak -, izgatottság és kíváncsiság lett úrrá rajtam. A belső megérzésem vezetett hozzá és én élek erejével. 

Az Egyesült Államokból jött a csomag.

Itt találsz angol nyelvű leírást a növényről és a magok csíráztatásáról.

Két centi kerti földet tettem az üveg aljára. Ebbe nyomtam enyhén bele a magokat. Csak a felét használtam, mert évekig eláll és gondoltam nem reckírozok. 

img_0262.JPG

Ezután feltöltöttem esővízzel és hagytam leülepedni. A meleg adott, úgyhogy most várakozásba megyek...

29790282_317026522155855_927534494028594636_n.jpg

Szólj hozzá

Kert Gyógyítás Gyógynövény