2019. jan 03.

Mosogatórongy és bevásárló zsákocska

írta: P.Gabriella
Mosogatórongy és bevásárló zsákocska

img_8160.JPG

Én nem tudom mi van a levegőben, de nekem ihletem van mostanában. Nem vészes kitudom dolgozni magamból. Úgy a gyógynövényekkel mint mással. Ma unatkoztam és kezembe akadt pár szép, igazán nyers anyag és egy nagy régi paplan huzat. Azonnal eszembe jutott, hogy már egy ideje hiányzik a bevásárlásnál valamiféle elkülönítés és a hűtőben is jobban mutat majd a zöldség, ha varrok lenvászon zsákocskákat. A durvább, ntersebb anyagokból pedig mosogatórongyot készítettem. Most olyan undprítóan hangzik, pedig nem az. 

img_8161.JPG

img_8162.JPG

Két durvaságú anaygot egy-egy sűrűbb szövésű lenvásznat és zsákvásznat illesztettem egymáshoz, hogy a nehezebb piszkokat is lehozza az edényekről. 

Most dobtam ki az utolsó műanyag szivacsom és szerintem életemben többel már nem is akarok találkozni. Ahogy fogynak a régi tisztítószereim, tisztító kellékeim, áttérek az olcsóbb, környezetbarátabb változatokra. Remélem, akad majd valami olyan mosogatófolyadék is, ami nem kifejezetten csak a hamulúg, mert az lemarja az ember kezét. Igaz zsírtalanít is. Ebben a gondolatmenetben most egy kicsit megakadtam...mert ugye zsír...a hústól van zsír...hát ja...Valószínűleg a vegetáriánus, vegán és fruitiánus embereknek nem kell ilyenben gondolkodniuk, mert ott nincs zsír. 

Szólj hozzá

Kézműves Háztartás