2019. jan 01.

Toboz és trüffel

írta: P.Gabriella
Toboz és trüffel

img_8099.JPG

Csodakovácsnál mindig valami gyönyörűséget, valami különlegességet találok. Az enyém kicsit csálé lett, de nagy örömöt szerzett az együtt ünneplőkben. Az íze is tökéletes, pedig sem fehérített cukrot, sem gabonát, vagy zsiradékot nem tartalmaz. az eredeti recept szerint fenyőmagból készül, de én mandulához jutttam, ezért ebből készítettem. Még év elején kaptam ajándékba a datolya pasztát, úgyhogy éppen ideje volt megint használni belőle. 

img_8100.JPG

Toboz és trüffel

Hozzávalók:

1 rész datolya,

1 rész mandula,

1 evőkanál kakaó,

víz.

A mandulát késes darálóban összedaráltam. Hozzáadtam a kockára vágott datolypasztát és a kakaót. Mindig kevés vizet csurgatva közé masszává dolgoztam a géppel. Golyócskákat formáztam belőle és ezeket kakaóba forgattam. Ha ügyesebb vagy - ami nekem most hiányom volt -, akkor hosszúkásra formázhatod a masszát és mandula szeletkékkel spirál alakban teletűzdelheted, hogy toboz formájú legyen. 

Hamar, kevés anyagból és nyersen összeállítható csemege. 

Eredeti recepi itt.

Jó étvágyat!

 

Szólj hozzá

Konyha Vegán Nyers étel