2018. sze 21.

Érmék Ásza

írta: P.Gabriella
Érmék Ásza

Nagyon, nagyon kezdő vagyok a Tarotban. De úgy éreztem eljött az ideje az életemben.

A mai napra feltett kérdésemre ez volt a válasz az:

ÉRMÉK ÁSZA

ermek_asza.JPG

Próbálom a képről elemezni, hogy mit jelent ez nekem, mielőtt bármit utána olvasok.

Nekem egy olyan lehetőséget takar, amit nyújt felém egy jelenlévő Erő. Ez lehetőség a Szent Elemekben (Tűz, Víz, Levegő, Föld + Szeretet) van, amit a Pentagramm fejez ki. Nekem a Pentagramm a Vénusz mozgását jelenti a Föld körül, tehát valamiféle női minőségben lévő változás is benne van.

A sugarak az ebben lévő megvilágosodást is felkínálják.

A kép alján lévő táj nekem a liliomokon át – a női szűziességen, Istenanyán át – vezető utat jelképezik a Titkos Kertbe, ami a legbensőmben lévő esszencia. A kapun túl hegyeket mutat, tehát az út nagy valószínűséggel göröngyös lesz, vagy magasra kell másznom magamban. Az Égből alámerülő tanács (kép) segíthet nekem.

...és íme mit találtam róla:

 Rider Waite Tarot: Kis Arkanum

Érmék Ásza

Az Érmék Ásza, a többi Ászhoz hasonlóan, a bennünk szunnyadó lehetőségre utal. Olyan, bennünk vagy helyzetünkben rejlő lehetőség felismerését jelzi, mely az Érmék által képviselt Föld elem értelmében kézzel fogható pozitív eredményekhez, külső, de még inkább belső gazdagsághoz vezet. A Kelyhek Ásza mellett ez a legjelentősebb "szerencselap" a Kis Arkánumban. Ez a szerencse nem tolakodó, ezt fel kell fedezni. Lehetséges, hogy a keresés - mint a szőlőhegyen elrejtett kincs esetében - sok fáradsággal jár. Az eredmény azonban nemcsak megbízható és tartós, de mély boldogságot is ígér.

Dudus

Szólj hozzá

Tarot