2018. jún 27.

Mezei zsálya füstölő

írta: P.Gabriella
Mezei zsálya füstölő

zs_2.JPG

A mezei zsálya nem olyan erős növény, mint az orvosi zsálya, de kiváló füstölésre. Tisztítja a levegőt, az aurát és meditálásra, imádkozásra való teret készít elő. 

img_5409.JPG

A növényt egészében használom. Jó nagy csokorral szoktam használni, mert szerintem az a jó füstölő és az izzik sokáig, ami vaskos. Egy vékonyra készített hamar elalszik és újra és újra kel gyújtanunk, hogy elegendő füsthöz jussunk. Macerás. A növényt félbehajtottam, a virágzatot befelé és így fogtam össze.

img_5411.JPG

Természetes madzagot használok hozzá és szorosra kötözöm, mert száradáskor sokat megy össze. Láttam több oldalon, hogy mindenféle kerti virágokat és növényeket is használnak füstölésre. Nem ajánlom, mert sokszor többet árt, mint használ. Ne feledd, hogy a füstjét beszívod!

Jó egészséget!

ix-chel.png

Szólj hozzá

Gyógynövény