2018. máj 17.

Szúrós gyöngyajak tinktúra

írta: P.Gabriella
Szúrós gyöngyajak tinktúra

img_4249.JPG

 Leonurus cadiaca a latin neve ennek a növénynek. Sokat mondó. Oroszlán farok a leonurus, és a cardiaca egyértelműen a szívvel kapcsolatos. Én az oroszlán szívéhez kötöm gyógyhatását. A Regulus csillag a szíve az Oroszlán csillagképnek. Kékes fénye van és Kiskirálynak hívja a magyar. Ragyogó csillag és a szeretet szívének tartják.

szgy1.JPG

Nekem csodálatos növény! Szára szögletes, levelei három ujjasok. Virága a száron ül, halvány lila, később kicsi, szúrós gubacsok lesznek helyette, innen a neve is. Nagy hálával fordulok felé, hogy megtisztel az erejével. Erős növény.

img_4246.JPG

Virágcsúcsai olyanok, mint egy-egy totemoszlop. Nálunk az erdő szélén rengeteg van. Elaltva a növényeket, felső 30 centijüket lecsípve szedtem egy csokorra valót. 

img_4248.JPG

A tinktúrához feldaraboltam és üvegbe raktam.

szgy.JPG

Jóféle pálinkával felöntöttem és így helyeztem napos ablakba, ahol sokat rázogatva kivonom a LÉNYeget belőle. Nagyon jó tapasztalataim vannak vele. Saját magamon és barátnőimen is segítettem már a cseppjeivel. Az érzete megmarad az emberben. Lenyomatot hagy a sejtekben. Erős hatóanyagai miatt, kísérletezésre nem ajánlom. De megérteni bárki megértheti és elnyerheti a megtiszteltetést, hogy dolgozhasson vele. 

Egészségedre!

ix-chel.png

Szólj hozzá

Gyógynövény