2018. máj 16.

The Durrells - Durrellék

írta: P.Gabriella
The Durrells - Durrellék

mv5bmzg4ndlkndgtztc1zc00mtjmlwiyytctotuyzgvmzddkztmxxkeyxkfqcgdeqxvymjexmjk0odk_v1_sy1000_cr0_0_703_1000_al.jpg

 Louisa Durrell elszegényedett, de gyönyörű özvegyasszony, aki radikális döntést hoz, ami kihat a családja életére. A 1930-as évek végének Angliájában nem sok lehetőség adódik egy özvegyasszony számára, aki egyedül neveli négy gyermekét. Ezért feladva otthonukat, Görögországba költöznek. A család nehezen rázódik bele az új életbe, rengeteg kihívással szembesülnek, új barátokkal, riválisokkal, szeretőkkel és állatokkal találkoznak. A sorozat Gerald Durrell Korfu-trilógiájából készült.

Port.hu

Annyira élvezetes, vicces és kalandos! Olvastam Gerald Durrell könyveit is erről az időszakról (Családom és egyébb állatfajták; Madarak, vadak, rokonok; A halak jelleme; Istenek kertje), lelkes híve vagyok. 

durrell_konyvek.JPG

Én is gyakorlatilag átéltem ezt, mikor ugyan nem özvegyen (akkor még volt egy szerető férjem, aki az anyagiakat biztosította), de hazajöttem a négy gyerekkel egyedül az Egyesült Államokból és egyedül kellett intéznem minden hivatalos dolgot, a gyerekekkel foglalkoznom, Suli, ovi, különórák, edzések, vámhatóság, lakáskeresés intézése mind a nyakamba szakadt. Átéltem a filmben gyermekeim különlegességét újra és újra. Nekünk is voltak szeretettel teli segítőink, akiknek azóta is hálás vagyok ezért. Úgyhogy teljesen és örömmel tudom átélni a sorozatot is. 

mv5bodi2mmzmzjytodc0os00zdfhlthjzjgtzmvjztbingmxmtbkxkeyxkfqcgdeqxvyntezmzqznzq_v1_sy1000_cr0_0_1333_1000_al.jpg

A csetlő botló ismerkedés Korfuval, a bennszülött lakókkal...furcsa szokásaik és életszeretetük...a szerelem lehetőségei, mind, mind szerepel ebben az életáradatban. 

Ízelítő angolul

...és magyarul is.

Szólj hozzá

Film