2018. ápr 19.

Szöszölés 2.

írta: P.Gabriella
Szöszölés 2.

avagy Csille Márti nemezelés folytatása

ITT találod az első részt.

30546863_10214164647422189_1749448139_o.jpg

Fotó - Faltis Alexandra

Az a légkör, ami Mártinál fogad, semmihez sem hasonlítható. Az otthona melege, a műhelye hangulata, csakis rá jellemző, nincs semmi megszokott, vagy kommersz. Színek orgiája. Az első séta benne minden alkalommal kinyit és alkotásra serkent. Személyisége egyben humoros és elhivatott tanítós. Bírom. 

Fotó - Én

Kezek, kezek, kezek...

Életképek a műhelyről...

Fotó - Én 

Szeretem az emberi kezeket. Egy-egy tanulmány az ember életére. 

img_3686.JPG

Itthon fejeztem be a munkát, mert ugye azért beszélgetni is kell egy ilyen kellemes társaságban egy keveset. Ki kellett dolgoznom a nyílást először. Aztán a belsejét dolgoztam filcesre. Majd kivágtam a belső zsebet. Kicsit ívesre.

img_3696.JPG

Zsebovics

Kívül a lógókákat háromba vágtam és kisodortam a vállpánttal együtt. Elégedett vagyok. Tudom, hogy Márti mást mondana, de így megfog dicsérni, mert jó szögből fényképezem le a kész tarsolyt. Hihihi...

img_3695.JPG

Az almafa virágai még szebbé teszik.

keki2.JPG

Ilyenkor elkezdem várni a következőt és lesem mik az új műhelymunkák, mi az ami megfog. 

Köszönöm Márti.

Szólj hozzá

Kézműves Gyapjú