2018. már 20.

Szirtes Edina - Így szerettem volna élni

írta: P.Gabriella
Szirtes Edina - Így szerettem volna élni

Szép Ernő - Én így szerettem volna élni

Én úgy szerettem volna élni
Minden halandóval beszélni
Mindenkinek nevét kérdezni
Mindenkinek szívét érezni
A járdán osztani virágot
Tegezni az egész világot
Megsímogatni ami állat
Érinteni minden fűszálat
Imádni végtelen sereggel
A napot ha fellángol reggel
És énekszóval összejönni
Az esti csillagnak köszönni
S testvéri csókkal hazatérni
Én így szerettem volna élni.

Királyházi túristaház falán:
Vándor, ki betérsz pihenni,
Itt úgy akarj majd élni,
Tudj a halandókkal beszélni,
Mindenkitől nevét kérdezni,
Mindenkinek szívét érezni,
Lelkedből osztani virágot,
Tegezni az egész világot,
Megsímogatni, ami állat,
Érinteni minden fűszálat,
Imádni végtelen kedvvel
A Napot, ha fellángol reggel,
És énekszóval összejönni,
Az esti csillagnak köszönni,
Mindenkor békességgel telni,
És testvéri csókkal hazatérni.
Vándor, ki betérsz pihenni,
Itt így akarj majd élni.

Szólj hozzá

Zene Vers