2018. már 07.

Fa hordás

írta: P.Gabriella
Fa hordás

img_2830.JPG

Főmacska pózol a farakás előtt

Tegnap hoztak egy köbméter kuglizott fát. A kapuban ledobálta a férfi. Úgy volt, hogy legkisebb fiam segít majd behordani fedett helyre, de közbejött valami. 

Tudtam, hogy be kell hordjam, mert az olvadó hó, az éjszakai fagy és a lehetséges szemerkélő eső, csökkenti a fűtési lehetőségeim. Gyönyörű idő volt. Néha nagyon melegen előbújt a Nap is. Kedvem is volt és éreztem az erőt magamban, hogy menni fog. (Gátló tényező lehetett volna a többször sérült gerincem, de ezen most átnéztem.)

Egy férfi mondhatja, hogy egy köbméter nem sok. De nekem kihívás volt. Szépen két-három talicska után kisebb pihenőkkel sikerült! A 10 centis olvadó latyakban tolni egy megrakott talicskát, kissé megnehezítette az eseményt. Figyeltem arra, hogyan emelem meg a taliga fogóját, hogyan tartom a hátam, lábam, karom közben. Sehová sem tettem többlet terhet. Estére elfáradva, de érdekes módon fájdalommentesen tudtam pihenni. 

Az ilyen munkák nem teszik nőietlenné a nőt. Sőt! Izmaim elkezdenek tréningezni és a karon lötyögő bőrt elkezdi kitölteni az izom. A fenékről lemegy a fölös.  De ezek csak a fizikai tényezők.

Az hogy képes voltam rá (és ebben pontosan ott van az, hogy előre láttam a szépen felhalmozott fát képben), hogy fizikailag sem kell várnom egyetlen férfira sem, hogy kész legyen egy munka, erősíti a hitet magamban. 

A plusz, amit a döntésemmel hoztam - hogy bizony a fának oda kell kerülnie, ahol most van - bizony olyan szellemi erőt is mozgósított, amit itt a 3D-ben tudtam kamatoztatni. 

Ja! és ami a legfontosabb, hogy ettől nem lettem nőietlen, mert kipirult az arcom, filigrán kis teáscsészémből jól esett kortyolgatni a teát utána és hajamat megigazítva végig heverni a kanapén. Reggel kisimult arccal ébredtem és jóleső érzés kerített hatalmába. 

Ez csak egy! nap, amikor felülkerekedtem a kisén játékán. Ha képes vagy Te is többször meghozni a döntést, aztán teszel is érte a fizikai világban is, akkor minden napod úgy kezdheted és zárhatod, hogy jóleső bizsergés, elégedettség lesz úrrá rajtad. Minél többször képes vagy kinyílni a végtelen felé és az általa kapott megérzés után dönteni és cselekedni is tudsz, annál tisztább, értelmesebb, biztosabb és félelemmentesebb lesz életed. 

Szólj hozzá

Élet ÉN