2017. dec 11.

A szív hídjai

írta: P.Gabriella
A szív hídjai

13251.jpg

bridgesmadisonco_009pyxurz.jpg

 Carolyn és Michael édesanyjuk halála után hazaérkeznek Madison Countyba. Döbbenten értesülnek anyjuk végakaratából arról, hogy nem az édesapjuk mellé kívánja temettetni magát, hanem úgy rendelkezett, hogy hamvait vessék a híd alatti patak vizébe. A hagyatékot rendezgetve különös, szívszorító történetre derül fény.

bridgesmadisonco_030pyxurz.jpg

Évekkel korábban, 1965-ben, Francesca férje és gyerekei egy távoli vásárra utaztak.

images_14.jpg

Ezalatt egy idegen férfi vetődött a farmra, és útbaigazítást kért a nőtől: a közeli Rosamunde-hidat kellett lefotóznia a National Geographic magazin részére.

a-sziv-hidjai--34280.jpg

Beszélgetésbe elegyedtek, s a romantikus, más életről ábrándozó asszonyban mély vonzalom ébredt a fotós iránt. A rövidke négy nap alatt, amit együtt töltöttek, Francesca élete legnagyobb szenvedélyét élte át, amelynek történetét naplójában írta meg.

699full-the-bridges-of-madison-county-screenshot.jpg

Rádöbbentem, hogy néhány perce még ő zuhanyozott itt. Most én fekszem ott ahol az imént még az ő testéről folyt le a víz...és rendkívül erotikusnak találtam.

a_sziv_hidjai_3.jpg

Rájöttem, hogy a szerelem nem engedelmeskedik az elvárásoknak. Tisztán és tökéletesen megőrzi a titokzatosságát.

 bridgesmadisonco_174pyxurz.jpg

Nem igazán tudtam mit kezdeni a vele kapcsolatos gondolataimmal. Ő viszont olvasott bennük. Bármit éreztem, bármit akartam, ő átadta magát neki. És abban a pillanatban, amit addig igaznak tartottam magamról a múlté lett. Úgy viselkedtem, mintha egy másik asszony volnék. Mégis voltam önmagam,mint korábban bármikor.

a-sziv-hidjai-meryl-streep-es-clint-eastwood.jpg

Ha arra gondolok, hogy miért is csinálok képeket, az egyetlen ok, ami eszembe jut az, hogy úgy tűnik mindvégig idekészültem. 

...és úgy érzem, hogy minden amit valaha tettem, egy lépéssel közelebb hozott hozzád.

a_sziv_hidjai_2.jpg

tumblr_m6v0zpstj41qh2o7zo1_500.gif

Nem emberi dolog, hogy nem vagy magányos, és nem emberi dolog, hogy nem félsz!

Szólj hozzá

Film