2017. sze 03.

Akár a Hold...

írta: P.Gabriella
Akár a Hold...

...én is szakaszokon megyek át.

 

hannah_mill_phases_of_the_moon.jpg

Hannah Mill - Phases of the Moon

Nőiségemből adódóan én is megélem a Hold változó arcait. . A kiürüléstől (fogyó Hold) kezdve az érésig (tele Hold) minden fázis megtalálható Bennem. Ilyenkor hangulat ingadozások is kísérik a testemben végbemenő folyamatot. 

wombwisdom-2.jpg

Womb Wisdom szerző ismeretlen.

 Testem egyik legszentebb helyén megy végbe ez a változás, amit érzelmileg is megélek minden hónapban. Petefészkem és méhem sötét mélye rejti a titkokat. Mikor serdülőkoromban megkaptam első női beavatásom, megpecsételtem véremmel az elfogadást, mely nővé tesz.  

il_570xn_543904569_rqui.jpgÉlet és halál ura lettem első virágzásommal.

Nekem soha senki nem mondta, hogyan éljem ezt meg, mit jelent és hogy mekkora öröm ért ezzel. Hogy ünnepelnem kell ezt és másokat is tanítani erre. Most élem meg Magamban ennek hatalmas erejét és most jövök rá a Holddal való hangolódásra is. 

daf2183c5c95f44b95c65a2984675354.jpg

Szerencsére működött a belső megérzésem és örömmel fogadtam gyermekeimet, egyiket a másik után. Teljesen őrültnek néztek még szüleim is, mert az ő értékeikben éppen kettő utód kell ahhoz, hogy pótolják önmagukat és kész. A rendszer melyben fiatal életüket leélték, ezt hirdette. De nekem más volt a véleményem és sorsomban beírtam ehhez a férfit is, aki gyermekeim apja lett. moon-mother-and-womb-blessing-logo.png

Moon Mother ismeretlen szerző

Mivel ebben az életben női testet kaptam - amellett hogy tudom bensőmben megélem a férfi és női erőt is -, igyekszem megélni minden lehetséges nézőpontját. Érdekes módon, lassan havi vérzésemmel is ráhangolódom a Holdra és sokkal kiegyensúlyozottabbá válok ezzel. Menstruációm teljes csőd volt mindeddig. Össze-vissza, kimaradva, túl sűrűn... Lehetséges, hogy jobb így, mert így születhettek meg szerelem gyermekeim. Női körünkben, a falu gyermekeivel való foglalkozásban, saját életemben, néha rám jövő alkotó kedvemben, kenyerem megdagasztásában és sütésében, gyógynövényeim ihlete adó erőiben is szent nőiségem élem meg. Hosszú évekig nadrágot hordtam és szoknyára cserélése is segített ebben a változásban. A szoknya gilingalangozása, széppé varázsolja csípőm ringását. Sokkal szabadabb érzés, mint a kétszárú. Csak ösztönözni és bátorítani tudom nő társaimat, hogy éljék meg az érzést! Ettől még lehet karrierjük, lehet erős elszántságuk és lehet saját életük is. 

Jó az érzés, mellyel megélem, hogy NŐ vagyok. A HOLDat ne felejtsétek ki!

16_1.jpg

Szólj hozzá

Hold