2017. ápr 11.

Pörgés

írta: P.Gabriella
Pörgés

a1922e28a5eeba2198ce169ffee1f6c6.jpg

Már sokszor tapasztaltam, hogy a pörgés, forgás, mennyire jól esik néha. Az öt tibeti rítus első gyakorlata is ez - amit mindennap végzek. Sokat olvastam róla könyvekben, szufi leírásokban, de csak ma láttam és értettem meg mi is ez valójában. Bent állsz a középpontodban és pörögsz...hatalmas energia szabadul fel.

2_3.jpg

 Míg a lélek napjának arca fenn ragyog

A szúfi, mint minden porszem, táncolni fog

Azt mondják, a sátán műve ez

E sátán szép. S a léleknek ő a test.

Rúmi - Rubáík

joy.jpg

Először csak légiesnek éreztem magam. Ez már többször előfordult. Már pörgök egy ideje... Aztán valami nagy erő el kezdett munkálkodni Bennem. Kértem Istent, hogy mutassa meg mi ez. Úgy hogy megértsem.

volkov_mihail_forgas.jpg

Mihail Volkov - Forgás 

Először csak zagyva sokasága volt az energiáknak.

- Honnan való? - gondoltam... - mi ez? -

Sűrű, sötét színek, de volt ugyanennyi halvány, pasztell árnyalat is. Belőlem jött. Kifelé. Csodálkoztam és beszélgettem közben Önmagammal.  Ez mind bennem van? De itt van jó is...az miért távozik kifelé?

whirling-energiesofcreation-jpg.jpg

Aztán megláttam miért. Megláttam a Lelkem. Megláttam lassan, hogyan dobja le magáról az érzések tömkelegét. "Jót" is "rosszat" is. Mindent, hogy szabad és fénylőn tiszta legyen. Nem befolyásolja semmi. Semmi. Isteni tisztaságot mutat. Szabadon szólhattam Istenhez. Ekkora felszabadulást még ritkán éreztem. Örömöm határtalan volt. Szabadnak éreztem Magam egy röpke percig. Kértem Istent szedje össze ezeket a színeket.

redey_ivan_forgas.jpg

Rédey Iván - Forgás

Nem kell messze mennünk ahhoz, hogy tudjuk legbenső mélyünkben, hogy a forgás lyo. Itt van nekünk csodás néptáncunk, ahol forgunk, pörgünk és fokozására még tapsolunk, dobbantunk is. Nem csoda, hogy a régi ember felüdült egy-egy báltól, nem másnapos lett. Hihihi...

Szólj hozzá

Ima