2017. jan 20.

Mantra az Isteni szabadság felé

írta: P.Gabriella
Mantra az Isteni szabadság felé

images_10.jpg

A megrekedés állapota az, mikor olyan korlátokat állítottam magamnak, hogy nem tudok tovább lépni. Mert átvetni magam a korláton félelmetes és idegen és nem tudom mi van ott. Ha már odáig eljutottam, hogy tudom, ott állnak a korlátok, akkor már előrébb vagyok annál, aki nem vette még észre. Életemben már többször elérkeztem ehhez a részhez, de még soha nem volt ennyire nehéz megtennem az első lépést. Pedig ott állok a peremen, lenézek és sűrű köd borít mindent. Nem is annyira rémisztő, csak az érzéseim azt mondják, hogy teljesen más, mint eddig. Igyekszem magam megnyugtatni és kitalálni a következő lépést. A mantra mindig segített. Van hogy sokáig tartott, van, hogy nagyon hamar kattant valami és Fényesség lett. Most sem teszek másként.

Előre, nézek előre,

nézem,de nem látom, mi az élet. (Mi az élet?)

De érzem, majd kinyílok én.

Om namo bhagavaté narayana

 

hqdefault_1.jpg

 A szabadság, a nagy megszabadulás 12 szótagú különleges mantrája, amely a mindenütt jelenlévő, mindenható, halhatatlan Istenihez szól. Felszabadítja az elmét és a szellemet a negatív minták korlátai alól. Rendszeres és odaadó gyakorlása emeli a tudatosságot, segítségével elérhető a teljes spirituális szabadság, amikor leoldjuk magunkról az újjászületés kötelékeit és felismerjük magunkat isteni létezőként. Hogy ha az édesanya várandóssága alatt énekli ezt a mantrát, segít abban, hogy fejlett lélek költözzön a méhben növekvő magzatba.

Innen

Szólj hozzá

Zene Mantra