2016. dec 07.

Falvay Károly - Nagyboldogasszony

írta: P.Gabriella
Falvay Károly - Nagyboldogasszony

Meg kell vallanom, hogy először nem akartam elolvasni ezt a könyvet, mikor egy barátom ajánlotta.

Női szerepkörök???

Mi, hogy engem valaki beskatulyázzon egy szerepbe?

Sző sem lehet róla. De aztán lementettem a netről és ráraktam tablet PC-mre (ezt csakis azokkal a könyvekkel teszem meg, amik már nem beszerezhetőek még antikváriumban sem). Vonatozás közben bele-beleolvastam. Ahogy haladtam előre, ellenkezésem kezdett megszűnni. Érdekessé váltak az írások. Mély gyökerekre megy vissza, utazik az időben. Sok mély szellemi tudást adott a Boldogasszony ünnepekről. Igyekeztem beleszőni saját életembe is. Láthatatlanul nyitott ki egy kaput az agyamban, melyen át beszüremlett.

Aki mélyében szeretné megismerni női mivoltát és megvalósítani az életében, annak melegen ajánlom. Nem árt bölcsességet kérni az olvasás előtt, mert azért vannak itt hibák, vagy több igazságok és nem árt ha az ember csak azt veszi magához, ami szolgálja őt. Nemde?

 

Falvay Károly - Nagyboldogasszony

Szólj hozzá

Boldogasszony