2016. júl 25.

levendulás kárpit frissítő, tisztító

írta: P.Gabriella
levendulás kárpit frissítő, tisztító

lk1.jpg

Mivel keresem a természetesebb tisztítás lehetőségét és sok szobaberendezést nem tudok kimosni, ezért készítettem egy otthon összekeverhető kárpit tisztítót. Fotel, rekamié, ülőgarnitúra, székek, párnák, esetleg szőnyeg száraz tisztítására alkalmas. Aromás növényeket jó használni, ami kedvünkre való. Nekem a levendula szimpatikus ehhez.

Nem használok mást csak szódabikarbónát. melyet háztartási boltokban nagyobb kiszerelésben kapható és szárított levendula virágot. Azért szárítottat, mert így nem hagy foltot a szöveten. Ezzel jól bedörzsölöm a kívánt felületet, majd rövid állás után kiporszívózom, vagy kiporolom. Ennyi. 

lk5.jpg

Levendulás kárpittisztító 

1:4 arányban kevertem:

1/4 csésze száraz levendula virág

1 csésze szódabikarbóna

Késes robotgépben jól összedaráltam. Légmentesen záródó üvegbe tettem és hagytam állni még 1 hetet, hogy az illatok átjárják az elegyet. A szövetre szórva, beledörzsölve tisztítja és felfrissíti azt, hosszútávú jó illatot kölcsönözve neki. Porszívózás, porolás javasolt utána.

Címke:

cimke_lk.jpg

Szólj hozzá

Háztartás