2024. sze 19.

Mindvégig Agatha 2024

írta: P.Gabriella
Mindvégig Agatha 2024


img_3557.webp

Az az igazság, hozy meg csak két rész jelent meg, de engem már lenyűgöztekl a Boszorkány Út szakrális énektől készen vagyok. Úgy uatott rám, mint egy atombomba. Elemeimben rázott fel,

BOSZORKÁNY ÚT

Kísérnek az úton
Bűn és tisztesség.
Hívja nővér társát
Tűz, Víz, Föld és Lég.

Szítsd föl fennkölt földi erőd
Erdő mélyén járj!
Célhoz jut, ki lángot gyújt
Lesz dicsfény szőtte szárny.

Vár rád, vár az Út
Múltból jövő kút.
Vár rád, vár az Út
Múltból jövő kút.
Vár rád, vár az Út
Múltból jövő kút.

Sorsod hiddá vált
Az ajtón kelj most át!

🌟

Útjáról nem tér le
Lábam bizton jár.
Bús halál árnya int
Én kézen fogtam már.

Vakká válsz, mégis látsz
Mert ismert hely e táj
Ős szellem jő, mint vezető
Titkok fátyla száll.

Vár rád, vár az Út
Múltból jövő kút.
Vár rád, vár az Út
Múltból jövő kút
Vár rád, vár az Út
Múltból jövő kút.

Anya, Banya, Szűz
Lánc mely bont és fűz.

🌟

A jóból rossz lesz végül
Rosszból sarkad jó
Vad próbák útja vár
Könny, vér és átkos szó.

És bárhogy félsz te beljebb lépsz
Ha nyílt egy új ajtó
Bátor légy, vad próbát tégy!
E dal lesz hívó szó.

Vár rád, vár az Út
Múltból jövő kút.
Vár rád, vár az Út
Múltból jövő kút
Vár rád vár az Út
Múltból jövő kút.

Bátran indulj el,
Hogy győztes útra lelj!

🌟

Nem mondom, hogy nem vártam…kíváncsi vagyok. A Marvel új filmje az Agatha All Along vagyis mindvégig Agatha.

 

 

 

A hírhedt Agatha Harkness tehetetlennek érzi magát, miután egy gyanús kinézetű, gót kamasz megszabadítja egy valóságot torzító bűbájtól. A kamasz felkelti Agatha érdeklődését, amikor arra kéri a nőt, hogy vigye el a legendás Boszorkányútra, amelyen mágikus próbákat kiállva a boszorkányok megkaphatják, amire vágynak. Agatha és a Kamasz összetrombitál egy kovent, és együtt elindulnak a Boszorkányúton…

mentrum.hu

img_3560.jpeg

img_3562.jpeg

img_3558.jpeg

img_3561.jpeg

img_3559.jpeg

 

Szólj hozzá

Film