2024. jún 07.

Gránátalma

írta: P.Gabriella
Gránátalma

ca558815-2710-4238-b70f-e528abc50ee9.jpeg

Az elsőként ültetett gránátalamafám, első virága. 4-5 éves lehet a tő, 3 éve ültettem. A Pécsi Botanikai vásáron vettem. Kettő virág van rajta. A combomig ér a növény. És még mekkorát fog nőni! 
Tavaly még egyet ültettem ősszel. Szépen megmaradt, Güleyse a neve. A DM kertészettől vettem, Egerágról. 

9c2fb60f-bfee-44fb-aed8-73c946b8a9e1.jpeg
Éppen a napokban vettem gránátlama lét, mert nagyon szeretem édes, mégis fanyar ízét. Csettinteni kell nyelvemmel utána.
Gyümölcsének rendkívül magas antioxidáns tartalma van. Ápolja a szívet és az érrendszert.
A fa imádja a meleget, napot. Még a szárazságot is jól tűri. 
Nagyon mutatós nóvény és gen, idézi az isteni létet, Aphroditét.

Szólj hozzá

Kert