2023. nov 20.

Napi gondolat

írta: P.Gabriella
Napi gondolat

A mezei egerek nagyon nagy mértékben elszaposodtak a kertemben. Valószínűleg kedvező számukra az érintetlen környezet és az ásatlan konyhakert. Az őszi veteményből szinte semmi sem maradt. Dühöngtem. Aztán elkezdtem figyelni. Elkezdtem beszélgetni a Levegő Őselemmel. Hívtam a levegóben repülőket. És megjelent a bagoly (hallom ahogy az alkonyatban huhog), több egerészöly (négy repült fel egyik nap a ház mögül) és némi kígyó jelenlétre is figyelmes lettem. Fészke van egy hatalmas gabonasiklónak nálam. Bár a hideg miatt kérdéses, hogy az erre utaló jeleket jól értelmeztem-e. Szóval ezt is a természetre bíztam. 
Az alábbi idézet végén még volt egy sor: 

Ha a rovarok eltűnnének, a környezet káoszba omlana.

Edward O. Wilson

Én nem vagyok ilyen borúlátó. 
A Föld egy intelligens, Élő Lény. Ha mi kiírtunk valamely állatokat, mert undorodunk, vagy kellemetlennek tartjuk őket, akkor jönnek mások. Olyanok, amik a mérgeinkre immunisak. Mert a Föld, a Természet egyensúlyi állapotra törekszik. Végső soron letörölheti a bolygó felszínéről az embert. 

ded98394-dc0e-476d-b28b-224376dd6a72.png

Szólj hozzá

Föld Természet Bölcsesség