2023. jan 04.

Napi gondolat

írta: P.Gabriella
Napi gondolat

21d228b0-c309-4a49-b08c-fbcf1107df85.png

Van akinek egyszerűen az az újévi “fogadalma” vagy inkább elfogadása, hogy időseb lesz egy évvel.

Szerintem meg bölcsebbé kellene lenni. Én biztosan ez utóbbit tartom szem előtt, mint már sok éve. Bölcsebbé a megfigyelésem tesz.
A személyes újévem a születésem napján van. Ha a csillagállásokat veszem figyelembe, akkor kozmikusan is ez az én újévem kezdete. Ilyenkor mindig összegzek és átgondolom, magamban javítom a rosszul felfogott dolgokat. Ha felébresztem magamban a saját magomban bekódolt, eltárolt adatokat, akkor képes vagyok bölcsebbé nőni.  
Ez a még tartó mostani időszakban kedvező, ami az elmélyülésé. Ha az enyészet óta folyamatosan belülre figyeltél, akkor lassan ébred az a MAGi erő, mely tovább visz téged afelé, hogy ezt képes legyél majd kicsíráztatni. 

Mivel elsősorban szellemi lények vagyunk, akinek a teste tapasztal itt a földön, ezért minél szabadabbá kell válnunk, vallásoktól, hitrendszerektől, földi vezetőktől, gondolati formuláktól, hogy szellemiségünkkel, spirituális lényiségünkkel mi magunk tudjunk kapcsolódni, ne valaki más igazgassa azt. 

 

Szólj hozzá

Bölcsesség Test-Lélek-Szellem