2022. nov 18.

About relation ships in English...

írta: P.Gabriella
About relation ships in English...

Lehet-e egyedül élni boldogan? 
Válás után. 
Isteni énem…szépség…Isteni tér. 
Önálló élet, önmegismerés,harmónia, egyensúly. 

“Surrender to the universe” - megadni magad a világegyetemnek.

Betegségek, megérteni a test és lélek kapcsolatát ebben. 
Tanszgenerációs probléma…

EGYEDÜL JÓ.

A randizás nincs a szótáramban - mondja. Nekem sincs. Nem is volt soha. Egyszer megpróbáltam (unszolásra) elkeseredésemben, de annyira balul ütótt ki, hogy örökre lemondtam erről. E téren hiszek az Isteniben, hiszek a változásban és abban, hogy ha szükséges, éppen az talál meg (vagy nem talál), aki mellém való.  
Hála a férfiak felé, kiktől tanulok magamról. 
Nincs szükségem a férfire a tanuláshoz már. Nem kell már a tükör. Megismertem magam hibáit a párkapcsolatban. Tudom merre megyek. Kiteljesedett vagyok. Szerelmes vagyok az Életbe. De ha van olyan, aki hagy menni az utamon, segíti a még mélyebb megismerést efelé (amit folyamatosan teszek), együtthangzik velem, megért, akivel misztikusabb, kapcsolatom lehet, annak nyitva vagyok. Szeretem a szexualitást, de a magasabb szinteket is benne. Szeretem a kényeztetést, ezért van a földi testem. 
Mindig tanulok és nagyon áldottnak és hálásnak érzem magam emiatt. 
szeretek a mélységembe menni. Megérteni dolgokat magammal kapcsolataban. Hogy miért árultak el, miért voltak hűtlenek velem - mert én is az voltam magammal. Nem vagyok áldozat. Csak lélekból választom amtanulási lehetőségeket, a tapasztalásokat. A Szellememmel való kapcsolat átnyom az érzelmi zónákon, amit a lélek alkot, átnyom a kapcsolat nehézségein. Belerak olyan érzelmekbe, amikkel még dolgom van, segít kiértékelni azokat. Segíti az összetört szív szenvedésein való áthaladást, megértést, hogy újra nyitni tudjunk. Segíti a DNS változást, cserét. Mind változunk, csak ez nem mindig látványos. Belül történik. De amikor változunk, ezzel hatassal vagyunk a többiekre is. 
Nem írom tovább… 

Nem tudom, hogy már Yazemeenah vagy a saját életemet írom-e itt le… összefolyik…mint mindenkié.

A Szellem nézetétéből (de csakis onnan) MIND-ÉN VAGY-OK. 

Szólj hozzá

Változás Szerelem Tudatosság Szabadság Öröm Társ Önbizalom Önismeret Test-Lélek-Szellem Öngondoskodás Önbecsülés Önszeretet Önkifejezés Nő-férfi Ön-… Önmunka Yazemeenah Rossi