2022. nov 05.

Ciklusváltásban

írta: P.Gabriella
Ciklusváltásban

60d1c6a8-0e85-4279-97f8-d8e76c8e28a2.jpeg
Bray Falls - Plejádi csillaghalmaz és a körülötte lévő csillagpor (James Webb csillagászati távcsővel)

 

Minden alkalommal, mikor nagy ciklusváltás van, megjelennek a Plejádok küldöttei. Elérhetővé teszik azokat a módszereket, amik a változás meglépésében szükségesek. Olyanoknak adják tudásukat, akik készek arra, hogy önmagukban felébresszék a tudást és ezt átadják másoknak is. Megismertetik a szeretet felé vivő utat, mely az ember számára unalmasnak hathat. A túlpörgetett élet állandó villanásokból álló, ezt kereső, meg nem nyugvó léte idegennek érezheti jelenlétüket, mely a nyugalom, békesség tere. A mi szeretet fogalmunk (ami érzelmeken alapul) eltérő az övéktől.
Különböző formában vannak jelen. Vizes megjelenésük miatt kissé hidegnek is tűnhetnek.
2010-ben olvastam el Amorah Quan Yin könyvét és alkalmaztam a gyakorlatokat. Ez olyan jól sikerült, hogy nálam is jelentkeztek. Először álomban. Aztán az életem egyes részein. A szellemi nemzettségem egyes egyedei, akik szintén a Plejádok csillaghalmaz egyik bolygóján laknak mutattak utat. A gyakorlatok beégtek a terembe. Innen hétmérföldes csizmát kaptam (amit fel is húztam, elfogadtam), és miNŐségi, de gyorstalpaló segítségeket kaptam.

 

Szólj hozzá

Változás Plejádok Víz Kozmikus ember Önmunka