2022. aug 30.

Jasmuheen - Táplálékom a fény

írta: P.Gabriella
Jasmuheen - Táplálékom a fény

7f2fa5b8-8e8d-4476-9575-30d10cfedeab.jpeg


Van egy könyvem, amit el akartam ajándékozni, de most már nem teszem. Inkabb újra elolvasom. Már amikor megvettem antikváriumban, akkor is eléggé használt állapotban volt. De én még tettem rá.
Tudom, hogy voltak tragikus, emberéletet követelő történesek sok évvel ezelőtt, és ezzel le is tudta mindenki a dolgot. De azt hiszem, hogy a változás, ilyen változást is hozhat. A jó állapotban lévő ember, nagyon kevés élelmet vesz magához, mégis egészséges marad. Mert a szellemi térből megkapja amire szüksége van.
Két hete délelőtt csak gyümölcsöt eszek. Utána is csak akkor étkezem, ha érzem az éhséget már. Nagyon energikus vagyok. Már régebben is használtam ezt a módszert. Nehéz volt úgy megtartani, hogy a család, pár nem támogatott ebben.

Szólj hozzá

Változás Olvasmány Új minta