2022. máj 21.

6. Holdtölte előtt

írta: P.Gabriella
6. Holdtölte előtt

31f71892-8446-48e6-83b5-96211ae83bc6.jpeg

30b51a28-484b-409b-b262-2ed4a9f6940f.jpeg

 

c22a4af2-5a93-43fd-8db8-de59ad99ac91.jpeg


Azt hiszem elmondhatom, hogy érdekes napok voltak/vannak. Néha legszívesebben kirepülnék ebből a világból…olyan nehéz összeszednem magam a napi dologra.
Tegnap reggeli álmom rémisztő is lehetett volna, mégis nyugodt maradtam. Mert a jelek személyesek, nekünk beszélnek. Hatalmas villanásra ébredtem és egyetlen szóra: atomrobbanás. Kicsit meglepődtem, de valami olyan érzés töltött el, hogy “akkor minden rendben van”.

A reggeli első olvasmányom ezek után ez volt:
https://angyalforras.hu/egi-forras/aktualis-energiak/plejadok-gyogyito-fenye (A leírtakat kezeld a te egyéni beállítottságod szerint. Arra figyelj, ami téged megérint belőle.)
Aki valamennyire kapcsolatban van/volt a plejádiakkal az talán érzi, tudja, látja, hogy azért az a szeretet, ami tőlük jön, nem az, ami itt történik a földön. Amit itt az emberek nagy többsége szeretetnek nevez. Ők vizes természetű lények. Hűvösek. Nem érzelmekből táplálkoznak. A szeretet náluk egy állapot. Nyugodt, békés. Úgyhogy ne lepődj meg, ha teljesen másképpen fogod érezni magad az “érintésüktől”. Aki nyitott erre, az már tudja.

Reggeli utamon, szurdok előtt gyalogolva a tónál, egy csodakép tárult elém. Balról vadkacsa hím berepült a tóra, jobbról vadkacsa nőstény úszott felé. Olyan idilli, kedves és megható kép volt!
Tegnap kaptam egy gyönyörű növényt. A hazafelé úton is becézgettem. Salamon pecsét. Ez a neve. Ahol átvettem, az sem egy akármilyen hely. Hejjj! Még sosem voltam ott. Mikor beléptem a kapualjba…csak álltam…csak álltam és bámultam felfelé. Bicikli kerekekre rászőtt bőségtölcsér. …és ami bent várt! Dolgos, kezek horgoltak, hatalmas méretű horgolótűkkel, felcsíkozott anyagokat. Színesek, különböző technikával horgoltak. Halomban a szebbnél szebb kész szőnyegek. Az emberek sokfélesége volt jelen. Ami nekem a legfontosabb: nagyon IOszagú volt a tér! Ez a Retextil.
Otthon hálálkodhattam eleget, mert a tavalyi átültetés kevéssé reménytkeltő éve után, végre magukra leltek a damaszkuszi rózsáim. � Így esélyt kaptam új rózsavíz adag elkeszítésére. ✨

A növényeim azon felül, hogy gyarapodnak, nagyon nagy örömet is okoznak nekem. Rajtuk keresztül másodpercek alatt sikerül egyensúlyba kerülnöm az éppen időszerű térbeli történések után. Néha nem tudom, hogy repüljek, vagy földeljek! Ezért álatalában valami keveréket alkotok magamnak.

JÓZAN ÉSZT, ÉRTELMET, BÖLCSESSÉGET!

26cdb91a-25b2-4d8a-a2f8-a1f353f39aeb.jpeg

2adf58d7-5017-456e-9e25-363bcb02953c.jpeg

49d68e80-acd2-4d28-ad4c-7604c7e62329.jpeg

cac15534-0e1c-4ca8-b925-e998fb223130.jpeg

Szólj hozzá

Kert Plejádok Kézműves Álom