2020. dec 13.

Várakozásról...várakozásra 3.

írta: P.Gabriella
Várakozásról...várakozásra 3.

...avagy a mértékletesség megtapasztalása

e8b6f6ce-8947-442b-ad23-5c401bf859e7.jpeg


Ezen a héten végig kaptam hatalmas, majd kevésbé egetrengető eseményeket az életemben. Bizony megríkattak és elkezdtek lehúzni egy olyan érzelmi és gondolati világba, amelyről azt hittem eltűnt már. 

Ami állandó volt mindegyikben az a “szegény én, de sajnállak”, mérhetetlen önsajnálat. Kínzó érzelmek. 

Az imaginatív megismerési fok megbízhatóságát úgy érjük el, hogy a megadott lelki elmélyedéseket (meditációkat) alátámasztjuk azzal, amit úgy nevezhetnénk, hogy megszokjuk az érzékletmentes gondolkodást... A legbiztosabb és legkézenfekvőbb út, amely elvezeti a szellemi tanítványt az érzékletmentes gondolkodáshoz, az lehet, hogy gondolkodása tárgyává teszi azokat a tényeket, melyeket a szellemtudomány közöl a magasabb világokról.

Az az út, amely a szellemtudomány közlésein keresztül vezet el az érzékletmentes gondolkodáshoz, abszolút biztos út. Van azonban egy másik is, amely még biztosabb, de mindenekelőtt pontosabb, viszont sokak számára nehezebb. „A goethei világszemlélet ismeretelmélete” és „A szabadság filozófiája” című műveimben ismertetem ezt az utat. Ezek az írások megmutatják, hogy mit tud magának kimunkálni az emberi gondolat, ha a gondolkodás nem a fizikailag érzékelhető külvilág benyomásainak adja át magát, hanem csak önmagának. Ilyenkor a tiszta gondolkodás úgy munkálkodik, mint egy önálló, eleven fény... ezek az írások igen fontos közbülső fokon állnak a fizikailag érzékelhető világ és a szellemi világ megismerése között.... Aki úgy érzi, hogy képes arra, hogy enged- je hatni magára ezt a közbülső fokozatot, az biztos, tiszta úton halad.

Rudolf Steiner

 Ami viszont megnyugtató és üdítő volt, már nem kellett a legrosszabb esetben sem néhány óránál többet töltenem ebben. Mert az évek alatt kijártam az érzelmek iskoláját. Leástam a legmélyére. Már nincs szükségem a szenvedésre. Enélkül is látom, hogy az én utam más. Kiderült számomra, hogy mekkora a hitem? Milyen erősen tudom alkalmazni a mindennapok legrosszabb változatában is?! 

Kozmikus mesterünk tanításai is bevillantak: 

A mely arra tanít minket, hogy megtagadván a hitetlenséget és a világi kivánságokat, mértékletesen, igazán és szentül éljünk a jelenvaló világon: 

2Titusz 2:12

Meg kellett éljem a mértékletességet abban, hogy az érzelmeimet irányítom, nem hagyom szabadon futkosni őket, és hallgatok a Felső Énemre mindenkor.  

Te vagy a vadász és te vagy a vad

s távol, a hatalmas: az is te magad.

Ő odafönn

merev csillámú közöny,

és sorsba burkolt lénye idelenn

rengés, mely sohasem pihen,

s a két arc: az Igaz és a Van

összefordul mámorosan,

mint a Nap meg a tenger

nézi egymást ragyogó szerelemmel.

 Weöres Sándor

Szép, erős, összetett napra ébredtem ma. Jól kialudtam a heti történéseket! A naptár szerint ma van Luca és Advent harmadik vasárnapja. Mit mozgat ez meg bennem? Már semmit. Mert kitejfeleztem a héten mindent. 

7b17966a-085d-4f06-b54a-517c377e2da3.jpeg

De elvetettem a Luca búzát, mert nagyon szeretem nézni, ahogy belopakodik a remény a Téli Napfordulatig, szeretem az Élet megjelenését a hideg napokon, szeretem hallani azt a finom kopogást, amit a kibújó csíra hallat, amivel közzéteszi a búza egyedi hangját. Szeretem ahogy a sötét, nedves földben megindul az élet. Szeretem a teljes nőiséget ebben a csodában. Ahogy az Őssárkány/Ősmama ereje mindig bizonyítja a Rendet a világban.

6b7b6c98-2158-4bf5-97e5-b9c3d8e6e42d.jpeg

9a76969c-4f1a-447e-8df2-17e1e6227aa1.jpeg


Készítettem egy borostyánkoszorút a fejemre, hogy átvehessem benne az Istennő erejét. A borostyán női jellegű növény, bolygója SATANA (Szaturnusz), a NAGY ANYA, és mindig gyógyításra, védelemre használták a javas világban. Úgy látom - bár nem értek hozzá -, hogy a Teremburán is jelen van, méghozzá a Jupiterrel (értelem) egyetemben. Mondják, hogy Napfordulatra összeérnek. Kíváncsian várom! Majd a napfordulatkor felajánlom koszorúmat a szertűzben. 

Addig is élvezem a Sötétséget, a nyugalmat, csendet. Vizsgálom a csillagos eget, mert végre hosszabbak az esték és a hajnal nem fénnyel, hanem sötéttel vár. Jobban, hosszabban látom őket. 

Adventi koszorúm gyertyái teljes, kirobbanó fokozatban égnek! Tíz centiméteres lánggal világítják be a teret. Felemelő látni, ahogy erősödik, majd halkul fényük. 

Szeretem Christian zenéjét. Ez is elvitt most oda, ahová mennem kellett.

Tudjátok, olyan pici dolgok is olyan nagyot és sokat tudnak jelenteni, ha JELEN vagy. Kinyitják a szív terét és tisztítják. Mert szívünk nem éppen tiszta általában. 

Ma este csatlakozom Somogyi István online Luca szeréhez. Nem tudom milyen lesz, mert virtuálisan még nem voltam ilyenen, de eddig még nem csalódtam Karakban. Szerintem most sem fogok. 

dadff1fc-dcef-42dc-b58b-f11b68a9ba2e.jpeg
 https://fb.me/e/VIfPE1JJ

 

Áldott várakozást!

Szólj hozzá

sámán Élet Tudatosság Meditáció Istennő Ünnep Tanítás Ősmama