2020. okt 30.

GÉCZY GÁBOR: COVID-19

írta: P.Gabriella
GÉCZY GÁBOR: COVID-19

Mikor elkezdtem hallgatni, az jutott az eszembe, hogy itt hagyom ezt a médiát. 

Aztán az jutott eszembe, hogy milyen nehéz volt rászánni magam arra, hogy egyáltalan jelen legyek itt...

Most meg odáig fajultam, hogy nyomkodom a “tetszik” gombokat ha kell, ha nem. �

Idén kaptam jelzést, hogy mivel kell jelen legyek itt. Mire használjam ezt a fórumot. De velem is elszaladt a ló. 

Igazából ebben a felvételben nem is erről a mostani vírusról, hanem a hozadékáról, előzményeiről van szó. Sugallja a megoldást is. 

Géczy Gábort már sok éve ismerem, de egy idő után hallgathatatlan lett számomra. Aztán idén megint meghallgattam néhány felvételét és nagy meglepetéssel tapasztaltam mennyit változott! Nekem jó irányba. Ez most egy olyan két óra volt számomra, amivel majdnem száz százalékban egyet tudok érteni, mert én is ezt teszem, így gondolom.

Értelemmel, józan ésszel teli hallgatást kívánok mindenkinek!

 

SZÉP JÖVŐT!

 

Szólj hozzá

Változás Paradigma váltás Új minta