2020. okt 02.

Magyarok Istene

írta: P.Gabriella
Magyarok Istene

Avagy ki Ő?

b6e1afba-8705-4f87-a241-8df3e5561999.jpeg
Dávid Júlia festménye

Már évek óta zavar egy általános jelenség. Most muszáj magamból kiírni. Bele van tolva az arcomba több helyről, jelenleg is.
Ez a jelenség a magyarok istene.
Ki ő?
Meddig kell visszanyúlnunk, amíg rátalálunk ősiségünkre, amiből túl sok nem maradt. Elkalandozhatunk keletre, délre, ahol keresgetjük gyökereinket.
Én nem vagyok se kutató, se nyelvész, mindig csak a bennem megjelenő kérdésekre keresem a választ. Az én tudásom is véges és tökéletlen.
De!
Néhány helyen láttam mostanában, hogy szót adó emberek írják: magyarok istene...nagyboldogasszony támogatásával, erejében...stb.
Hmmmm...
Vajon ki akkor a magyarok istene?
István ugye felajánlotta anno az országot, a koronát Nagyboldogasszonynak.
Feltehetően böőn/bűn/boldogasszony vallásunk (mely megtalálható még keleten) - is ősmamához kapcsolódik, őt tartja a legfelsőbb teremtőnek.
Isten szavunk szépen szétbontható IS-TEN alakokra. Nem tudom te hogy vagy, de nekem ISIS (az egyiptomi vallásban ő a teremtő anya) jut eszembe erről. A TEN pedig magáért beszél: lélek. Tehát Istenanya/Ősmama lelke az.
Lehetséges, hogy maga Ősmama/Nagyboldogasszony/Teremtő a magyarok istene is?
Nekem Ősmama/Nagyboldogasszony magába foglalja a férfi és a női minőséget is. Nem a testit, hanem a lelkit. Ami ugyanaz, mint a jin/jang. Azt, amit egyensúlyba kellene rendeznünk magunkban, hogy teljesek legyünk lelki szinten.
Ilyeténképpen lehet, hogy ún. istenünk nem is csak a mi istenünk! Lehet, hogy a legfelsőbb erő vezetése arra kell, hogy észrevegyük nem zárkózhatunk be a szűk hazába ezzel? Hogyha rájövünk az ebből fakadó jóra, akkor új mintákat hozhatunk magunknak és akár másoknak is? Ezzel a hozzállással új kapukat nyithatunk és példát mutathatunk kifelé?
...és itt nem a megtéríteni az én hitemre hülyeségre gondolok. Az EGYütt működésre gondolok.
Ha önállóan gondolkodni tudó vagy, szívesen fogadom a közös gondolkodásban véleményed. Kérlek ne írj ide, ha csak a fejedben megrögzött dogmákra tudsz alapozni. Mások könyvei, előadásai, véleményei sem érdekelnek. Azokat már én is láttam valószínűleg.
Valóban keresem, kutatom már évek óta erre a választ. Hajlandó vagyok megváltoztatni a nézeteim, ha olyan érvekkel tudsz elém jönni, ami benned nyert alapot. Én megéltem és tapasztalom életemben azt, amit itt leírtam.

 

Szólj hozzá

Magyar Változás Nagyboldogasszony Forrás Paradigma váltás Ősmama Új minta